مدارس نمونه و استعداد درخشان استان بوشهر هوشمندسازی می‌شود

خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: تجهیز مدارس به امکانات و مورد نیاز آموزشی دراولویت برنامه‌های نوسازی مدارس قرار دارد که در این راستا مدارس نمونه و استعدادهای درخشان استان بوشهر هوشمندسازی می‌شود .

کد مطلب: ۳۴۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مصطفی سالاری در نشست با رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور با تاکید بر توجه به کیفیت سازی ساخت و سازهای آموزشی اظهار داشت: ساخت مدارس بدون امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز آموزشی از جمله آزمایشگاه، کلاس‌های کمک درسی وهوشمندسازی کیفیت آموزش را خدشه‌دار می‌کند که باید این مهم مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز کارهای ارزشمندی در جامعه انجام می‌دهند گفت: خدمات این نیکوکاران باید کیفیت بخشی شود تا اثربخشی آنها درآموزش ملموس تر باشد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه ساخت کلاس‌های جانبی، آزمایشگاه و هوشمندسازی مدارس باید در دستور کار خیران قرار گرفته شود تصریح کرد: تجهیز مدارس به امکانات و مورد نیاز آموزشی دراولویت برنامه‌های نوسازی مدارس قرار گیرد که تجهیز مدارس نمونه و استعدادهای درخشان استان بوشهربه امکانات هوشمندسازی در اولویت قرار دارد.
سالاری با اشاره به اینکه بازرگان و تجار بوشهری در امر فرهنگ مدرسه‌سازی سوق داده شوند افزود: برای شرکت بازرگانان و تجار بوشهری درساخت و تجهیز مدارس به امکانات کمک آموزشی همایش خیران ویژه بازرگانان بوشهری که دارای ظرفیت‌های مهمی در این حوزه هستند برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر سطح‌بندی نیازهای آموزشی مناطق مختلف استان بوشهر افزود: مشکلات مدارس استان بوشهر در بخش‌های مختلف باید شناسایی و سپس در اختیار نوسازی مدارس و خیران قرار داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار