تکذیب اخراج دانش آموز از مدرسه به دلیل عمل جراحی

خبرگزاری پانا: در پی انتشار خبری با عنوان ˝اخراج دختر دانش آموز از مدرسه به دلیل پیوند کلیه˝ مدیر مدرسه کهریزک این موضوع را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۳۴۷۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، روز چهارشنبه، دوم اردیبهشت ماه، خبری به نقل از عضو هیات امنای انجمن بیماران کلیوی کشور مبنی بر اخراج ناباورانه و غیرقانونی یک کودک پیوند کلیه از مدرسه منتشر شد .

بر اساس این گزارش، این کودک که شکیلا رخشانی نام دارد پس از تحمل دو سال درد و رنج دیالیز به تازگی با حمایت انجمن بیماران کلیوی ، پیوند کلیه شده و پزشک معالج وی اعلام کرده که دوران نقاهت شکیلا تمام شده است و این دانش آموز برای ادامه زندگی معمولی هیچ مشکلی ندارد.

پوریحیی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اخراج شکیلا از مدرسه را به دلیل جراحی کلیه تکذیب کرد و گفت: اواخر سال 93، با برنامه ریزی های انجام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش او را در مدرسه کهریزک ثبت نام کردیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه پس از عمل جراحی کلیه افراد باید به مدت 40 روز ایزوله باشند، 6 جلسه معلمی را برای تدریس به منزل او فرستادیم.

وی همچنین بیان کرد: پس از اتمام این 6 جلسه به دلیل ضعیف شدن چشم شکیلا پیشرفت تحصیلی او کند شد. این موضوع در ابتدای امسال، به مادر شکیلا گفته شد و پس از اصرارهای فراوان برای ادامه تحصیل دخترش، معلم دیگری را به مدت 5 جلسه راهی خانه این دانش آموز کردیم.

مدیر مدرسه کهریزک خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش مستندات این موضوع و پیگیری های ما را از نزدیک دیده اند و خبر اخراج شکیلا رخشانی کذب است.

پوریحیی ادامه داد: انتشار خبر اخراج این دانش آموز آبروی فرهنگیان را به نوعی برده است و من اعلام می کنم این موضوع کذب بوده و مدرسه کهریزک دانش آموزی را اخراج نکرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار