به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم انجام شد؛

تجلیل فرماندار کرج از معلمین بازنشسته وپیشکسوت

خبرگزاری پانا:معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، به مناسبت گرامیداشت روز معلم به دیدار دو نفر از معلمین بازنشسته فرهنگی آموزش و پرورش رفت.

کد مطلب: ۳۴۴۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، محمدتقی ایرانی با حضور در منزل دو معلم بازنشسته "عبادالله جمالی" و " غلامرضا هوشنگی" از زحمات آنان در اعتلای فرهنگ و دانش و کوشش بی دریغ برای پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان کرج تقدیرکرد.

در جریان این دیدارها که با همراهی فروغی بخشدار مرکزی کرج، عبدالکریم رستمی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه و وحیدیعقوبی ، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج انجام شد، ضمن تقدیر از تلاش وافر همه فرهنگیان دلسوز برای ارتقاء دانش و فرهنگ و پرورش فرزندان ایران اسلامی گفت: معلمی شغل انبیاء الهی است و چراغ هدایت بشریت به دست پرتوان آنان پرفروغ و روشن است.

وی در ادامه به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد مقام والای معلمین اشاره کرده و گفت: همانطور که امام راحل فرموده اند: معلم ، امانت داری است که انسان امانت اوست. بنابر این احساس مسئولیت نسبت به تعالی فرزندان این مرز و بوم، مراقبت از روح پاک آنان و همچنین حفظ ارزشها و حراست ازمرزهای اعتقادی و ارزشهای انقلاب اسلامی، از مهمترین دغدغه معلمین عزیز باید باشد.

گفتنی است "عباد الله جمالی" معلم بازنشسته با 90 سال سن، از مسن ترین دبیران بازنشسته استان البرز می باشد و" غلامرضا هوشنگی" از معلمین جانباز (70 درصد) دورن دفاع مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار