برای نخستین بار در كشور صورت گرفت :

پیاده سازی پروژه تولید همزمان اتوماتیك و دستی پرس کاری خودرو

خبرگزاری پانا: برای نخستین بار دركشور متخصصان داخلی موفق به طراحی و پیاده سازی پروژه Multi task (تولید همزمان اتوماتیك و دستی در یك خط پرس كاری ) شدند.

کد مطلب: ۳۴۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا جعفرنژاد با بیان اهداف طراحی و پیاده سازی این پروژه گفت : تنوع در محصولات تولیدی و ارایه این محصولات به مشتریان در كمترین زمان ممكن از مهمترین اهداف طراحی و پیاده سازی پروژهMulti task بوده است.
وی افزود : با اجرای این پروژه محصولی که در گذشته با 9 دستگاه ربات و 6 دستگاه پرس (3پرس Idle) تولید می گردید با 6 ربات و 3 پرس تولید می گردد.
مدیر نت ماشین آلات سایپا پرس اضافه كرد : كار تحقیقاتی پروژه Multi task در نیمه دوم سال 89 آغاز و در اواخر سال گذشته طراحی و پیاده سازی آن وارد فاز اجرایی شد كه با تلاش همكاران در قسمت نت ماشین آلات پرس شاپ نیز فاز نهایی این پروژه به پایان رسید و آماده بكارگیری و استفاده درخط G1 است.
جعفرنژاد در ادامه با اشاره به پیاده سازی پروژه Multi task در خط G1 گفت : با پیاده سازی كامل این پروژه شاهد افزایش CPM ، كاهش استهلاك تجهیزات ، مصرف بهینه انرژی افزایش بهره وری و نیز افزایش 20 درصدی در تولید این خط خواهیم بود.
وی تصریح كرد : اجرای این پروژه با هزینه ای بسیار كمتر از هزینه خرید نرم افزار خارجی آن توسط متخصصان نت ماشین آلات پرس شاپ شركت و واحد مهندسی تجهیزات طراحی و اجرا شده است.
همچنین علی مومنی از كارشناسان مجری این پروژه در خصوص نحوه طراحی و اجرای آن گفت : دانش طراحی و پیاده سازی پروژه Multi task در اختیار شركت های مطرح جهان بوده كه با تلاش همكاران قسمت نت ماشین آلات این دانش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و برای نخستین بار در كشور موفق به طراحی و پیاده سازی نمونه بومی آن با رعایت الزامات HSEشده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار