جشنواره آدم برفی در اردبیل

نخستین جشنواره آدم برفی در دریاچه شورابیل اردبیل برگزارشد

خبرگزاری پانا:نخستین جشنواره آدم برفی با حضور پرشور و نشاط اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و خردسالان در دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۳۲۰۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بابک پورپناهی، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در این مراسم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره آدم برفی در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره با هدف ایجاد شورو نشاط در جامعه برگزار می‌شود.

وی استقبال مردم اردبیل به ویژه کودکان و خردسالان از این جشنواره بزرگ را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: کودکان و خردسالان با طراحی و درست کردن آدم برفی‌ها به شکل‌های مختلف هنر خود را به نمایش گذاشتند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل بیان کرد: جشنواره آدم برفی به همت سازمان فرهنگی ورزشی، شهرداری و شورای شهر برای نخستین بار در دریاچه شورابیل اردبیل برگزار می‌شود و در صدد هستیم این برنامه‌های شاداب و جذاب را در استان افزایش دهیم. پورپناهی گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در راستای ایجاد شور و نشاط در بین مردم اردبیل برنامه‌های بسیار اساسی و راهبردی دارد و در این راستا با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری مختلف در صدد است این شور و نشاط را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: جشنواره آدم برفی در اردبیل در نوع خود یک جشنواره ناب در کشور به حساب می‌آید و این جشنواره می‌تواند اوقات فراغت خوبی برای خانواده‌های ایرانی به ویژه خانواده‌های اردبیلی مهیا کند. مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه همزمان با میلاد حضرت زینب(س) جشنواره‌های مختلف شاد با همت شهرداری اردبیل در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی همیشه در برگزاری مراسم شاد و جذاب پیشگام بوده‌اند.

پورپناهی اظهارداشت: در جشنواره آدم برفی در اردبیل کودکان بیش از 500 نوع آدم برفی با طرح‌های مختلف درست و طراحی کردند که هر کدام از این آدم برفی‌ها نشانگر هنر ناب کودکان اردبیلی بود. در این مراسم از افراد و کودکانی که آدم برفی بهتری طراحی کرده بودند با اعطای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار