مدیر کل آموزش و پرورش؛

شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شورای ممتاز کشوری شد

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش در همایش استانی شوراها در دهدشت، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شورای ممتاز کشوری شد.

کد مطلب: ۳۰۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هادی زارع پور، تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش، بهره‌گیری از منابع و امکانات جهت تجهیز و توسعه فضاهای آموزش را از جمله اهداف شوراهای آموزش و پرورش برشمرد و گفت: سیاست‌های راهبردی دولت تدبیر و امید در تمرکززدایی مسیر رسیدن به اهداف شورا را هموار کرده است.
زارع پور گفت: در یکسال گذشته 88 درصد مصوبات شورای آموزش وپرورش در زمینه توسعه فضاهای آموزشی ، ارتقاء فعالیتهای آموزشی وپرورشی و مشارکت مردم اجرایی شده است.
وی افزود: آموزش وپرورش فرایندی تعاملی ، تعاونی و اجتماعی است که انسان را به عنوان محور توسعه تربیت می کند.
این مسئول تصریح کرد: شورای آموزش وپرورش 13 شهرستان و منطقه در 28 شاخص مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت شورای آموزش وپرورش دهدشت به عنوان شورای برتر انتخاب شد.
مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت: در ارزیابی وزارت آموزش وپرورش شورای آموزش وپرورش استان به عنوان شورای ممتاز کشوری انتخاب شد.
وی به موفقیتهای آموزش وپرورش استان در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: در حوزه مسابقات فرهنگی و هنری 76 رتبه و در حوزه آموزش 41 رتبه برتر کشوری کسب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار