کلید های طلایی گفتگو با کودکان در فرهنگسرای خاتم

خبرگزاری پانا: با هدف آشنایی والدین با مهارت های فرزندپروری ، سلسله نشست های ˝ کلیدهای طلایی مهربانی ˝ در فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۰۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ با هدف آشنایی والدین با مهارت های فرزندپروری ، سلسله نشست های " کلیدهای طلایی مهربانی " در فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.
سلسله نشست های " کلید های طلایی مهربانی " با موضوعات مهربانی با همسر ، مهرورزی با فرزندان ، قدرت تاثیر سخنان مثبت و روح صمیمیت در خانواده ، با حضور دکتر طیبه شکیبایی کارشناس مسایل خانواده میزبان مادران است.
بر اساس این گزارش در سومین نشست " کلید های طلایی مهربانی " دکتر طیبه شکیبایی با موضوع " شیوه های گفتگو با اعضای خانواده " به مباحثی هم چون قدرت تاثیر سخنان مثبت در برقراری ارتباط مؤثر ، تاثیر شیوه های سخن گفتن بر جذب احترام دیگران بودن و .... می پردازد.
سومین نشست از سلسله نشست های " کلیدهای طلایی مهربانی " روز یکشنبه 28 دیماه جاری از ساعت 10 تا 12 در سالن خاتم به نشانی نشانیشهرک ولیعصر(عج)- انتهای خیابان حیدری جنوبی- خیابان پژاند- بوستان لواسانی فرهنگ سرای خاتم میزبان شهروندان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره66207068 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار