برگزاری دوره های کارگاهی محاسبات ذهنی

کودکان در فرهنگسرای خاتم چرتکه می اندازند

خبرگزاری پانا: فرهنگسرای خاتم با هدف پرورش خلاقیت ، توانایی حل مسأله ، افزایش ظرفیت ذهن و تقویت تمركز ذهن کودکان ، دوره آموزش محاسبه ذهنی با استفاده از چرتکه را برگزار می کند.

کد مطلب: ۳۰۳۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، این دوره های کارگاهی برای کودکان 5 تا 12 سال برگزار می شود و هم چنین بسته آموزشی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
این گزارش می افزاید : در این روش با شیوه های جدید و آسان و با استفاده از چرتکه ، علوم ریاضی به صورت ذهنی آموزش داده می شود. برنامه حساب ذهنی UCMAS یک برنامه منحصر به فرد برای رشد کودک است که در سال 1993 توسط دکتر دینو ونگ در کشور مالزی ابداع شد. این برنامه با استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه با به‌کارگیری چرتکه سبب پویایی مغز (نیمکره‌ چپ و نیمکره‌ راست) به طور هم ‌زمان می‌شود.
بر اساس این گزارش پرورش و توسعه همزمان نیمکره های مغز و افزایش سرعت در محاسبات ریاضی به صورت ذهنی با استفاده از چرتکه، منجر به تقویت اعتماد به نفس و خلاقیت و گرایش کودکان به درس ریاضی می شود. فراگیران در این شیوه ، دوره محاسبات ریاضی را بدون استفاده از ماشین حساب و به صورت ذهنی و با استفاده از چرتکه در کمترین زمان انجام می دهند و فنون سریعتر گوش دادن، دیدن، نوشتن و محاسبه کردن را می آموزند و نسبت به محیط اطرافشان سریعاً واکنش نشان می دهند.
نشست کارگاهی و آموزشی محاسبات ریاضی با چرتکه ساعت 14 روز دوشنبه 22 دی ماه جاری به نشانی شهرک ولیعصر(عج)- انتهای خیابان حیدری جنوبی- خیابان پژاند- بوستان لواسانی فرهنگ سرای خاتم برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207081تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار