با گذشت یک دهه همچنان ادامه دارد:

دانشگاه پیام نور مرودشت در حسرت خدمات

خبرگزاری پانا: دومین دانشگاه پیام نور فارس در حسرت خدمات همچنان می‌سوزد.

کد مطلب: ۳۰۱۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بیش از یک‌دهه از عمر دانشگاه پیام نور مرودشت می‌گذرد و در عین‌حال پیشرفت‌های آموزشی و کسب عنوان دومین دانشگاه بزرگ پیام نور این استان همچنان در حسرت برخی خدمات شهری می‌سوزد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرودشت اظهار کرد: محوطه‌سازی و آسفالت ورودی این دانشگاه در شورای شهر سوم و چهارم مرودشت تصویب ‌شده اما در عین‌حال با گذشت مدت بسیار هنوز اجرا نشده که باعث مشکلات عدیده‌ای برای دانشجویان و اساتید این دانشگاه است.

عابدین عمادی افزود: در حالی که برخی از مناطق حاشیه‌ای و روستایی از خدمات آسفالت برخوردار شده‌اند دلیل عدم خدمات‌رسانی به دانشگاه بر ما پوشیده است.

وی اضافه کرد: شهرداری مرودشت بابت ساخت فضاهای آموزشی این دانشگاه و پروانه ساختمانی از این دانشگاه مبالغ کلانی اخذ کرده اما برخی از اعضای شورا و مسئولان ارشد شهرداری دلیل عدم خدمات‌رسانی به دانشگاه را خارج از محدوده خدماتی بودن عنوان می‌کنند و این قضیه حتی از سوی رئیس شورای اسلامی استان فارس نیز عنوان ‌شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرودشت همچنین ادامه داد: یک‌میلیون و 500 هزار تومان در سال 89 از سوی دانشگاه پیام نور مرودشت بابت قیر به‌حساب شهرداری واریز و تعلل در این کار باعث افزایش قیمت قیر شده است.

عمادی بیان کرد: رئیس پیشین شورای اسلامی شهر مرودشت قول مساعدی برای محقق کردن این مصوبه در فروردین‌ ماه سال جاری داده بود که اجرای آن به تعویق افتاده است.

وی هم‌چنین از برگزاری یک جلسه با حضور شهردار و فرماندار برای پیگیری این موضوع خبر داد و افزود: برای حل این مشکل فرصت 20 ‌روزه تعیین‌ شده بود که تاکنون محقق نشده است.

عمادی خواستار نگاه ویژه نماینده، فرماندار و شهردار این شهر در حل مشکلات این دانشگاه شد و بیان کرد: چهره‌ فعلی این دانشگاه مناسب شأن دومین دانشگاه پیام نور استان فارس که دارای موفقیت‌های متعددی است و بیش از 4 هزار دانشجو در آن تحصیل می‌کند نیست و دانشجویان به این امر معترض هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرودشت در پایان از سازمان اتوبوسرانی مرودشت در ارائه خدمات و سرویس‌دهی به دانشجویان قدردانی کرد و گفت: توسط مدیرعامل پیشین سازمان تاکسیرانی خط ویژه‌ای برای رفاه حال دانشجویان این دانشگاه تعریف‌ شده بود که باعث امنیت خاطر دانشجویان می‌شد اما این خط حذف‌ و سبب نگرانی دانشجویان این دانشگاه شده و در عین‌حال با مکاتبات و جلسات متعدد تاکنون تمایلی از سوی مدیریت فعلی تاکسیرانی در حل این مشکل دیده نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار