جانشین فرمانده سپاه تنگستان:

نه دی ماه 88 تجلی دفاع ملت از ارزشهای اسلامی و آرمانهای امام بود

خبرگزاری پانا : سرگرد پاسدار رضا فاطمیان در جمع کارکنان سپاه تنگستان انقلاب اسلامی را ثمره خون شهیدان دانست و گفت: 9 دی نشان داد که حضور حماسی ملت مقطعی و لحظه ای نیست بلکه امری مداوم و برخاسته از عمق اعتقاد ملت است.

کد مطلب: ۲۹۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق ( ع ) بوشهر ، وی برپایی مراسم سالگرد واقعه عظیم نه دی ماه را در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و نظام الهی ایران اسلامی دانست و گفت: امروز مهم ترین و موثر ترین شیوه برای مبارزه با دشمنان حضور با بصیرت جوانان در صحنه خواهد بود وباید با دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب همواره در این مسیر حرکت کنیم.

فاطمیان حماسه عاشورایی 9 دی را نقطه شکست جبهه متحد ضدانقلاب داخلی و خارجی و ناامیدی نظام سلطه، استکبار جهانی و شبکه صهیونیسم بین‌المللی دانست و گفت: بر پیشانی نه دی وحوادث فتنه بزرگ پس از انتخابات سال 88 حضور بهنگام‌، آگاهانه و به موقع ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی می درخشد.

وی گفت: امروز ملت با بصیرت ایران رویکردها و رفتارهای جبهه معاندین داخلی و خارجی را با حساسیت و دقت‌، رصد و با حضور به هنگام و به موقع در صحنه‌، هرگونه اقدام و حرکتی که در پی زمینه‌سازی برای فتنه آفرینی‌های جدید در کشور باشد را فداکارانه و شجاعانه در نطفه خفه خواهد کرد.

سرگرد رضا فاطمیان از برگزاری همایش نه دی با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: صبح روز نهم دی ماه همایش گرامیداشت حماسه نه دی ماه در مصلی نماز جمعه شهر اهرم برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار