مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با پانا:

الگو گرفتن از رشادت های رزمندگان از اهداف اردوی راهیان نور است

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان درخصوص هدف اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور اظهار داشت: آشنایی و الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری این اردو است.

کد مطلب: ۲۷۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد

"مرتضی تمجیدی" در گفت و گو با خبرنگار پانا، تربیت اجتماعی دانش آموزان را نیز از دیگر اهداف این اردو عنوان کرد و ادامه داد: در این سفر، با برنامه هایی که تدارک دیده شده است، دانش آموزان خود را بیشتر شناخته و زندگی گروهی را نیز تجربه می کنند.

وی با بیان اینکه حدود 300هزار دانش آموز پسر ناحیه یک در این مرحله به بازدید دو روزه ی مناطق جنگی اعزام می شوند، خاطر نشان ساخت: اعزام دانش آموزان تا ششم آبان سال جاری ادامه خواهد داشت هم چنین استقبال اولیا از این برنامه در حد مطلوب بوده اما با این حال اگر زمان این اردو بیشتر بود شاید استقبال بهتری از سوی اولیا به عمل می آمد.

تمجیدی زمان اعزام دانش آموزان دختر را به مناطق عملیاتی جنوب اواخر اسفند93 اعلام کرد و افزود: در پایان زحمات تمامی دست اندر کاران و متولیان برنامه ریزان این برنامه خوب تشکر کرده و امیدوارم در سال های آتی این برنامه با کیفیت و انسجام بیشتری برگزار شود و بتواند گام موثری در رشد و توسعه ی فرهنگی دانش آموزان بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار