واردات شوفاژ و پکیج غیر استاندارد به قیمت بالا

خبرگزاری پانا:رییس اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع‌ نسبت به استاندارد نبودن برخی کالاهای وارداتی در این بخش و بالا بودن قیمت ان به صرف خارجی بودن هشدار داد.

کد مطلب: ۲۶۹۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد

ایسنا نوشت:

محمدباقر معتمد اظهار کرد: در حال حاضر کالا در این صنف به وفور و با قیمت مناسب در بازار وجود دارد و می‌توان گفت عرضه شوفاژ و پکیج بیش از تقاضای آن است.

وی با بیان این‌که قیمت‌ها در مقایسه با سال گذشته تفاوت یا افزایش چندانی نداشته است، تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم این است که برخی از وارد‌کنندگان، کالاهایی را وارد می‌کنند که استاندارد نبوده و خدمات پس از فروش ندارد و همین موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع‌ به خریداران هشدار داد که حتما شوفاژ و پکیج را از مراکز معتبر و دارای مجوز خریدار کنند، چون برخی واردات در این صنف کیفیت لازم را ندارد.

معتمد گفت: برخی محصولات در این صنف فقط با استفاده از برند خارج به قیمت بالاتری به فروش می‌رسند و این در حالی است که بسیاری از آنها خدمات پس از فروش نداشته و در زمانی که به مشکل برمی‌خورند نمی‌توان برای تعمیرات از طریق نمایندگی اقدام کرد.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع‌ ادامه داد: حدود 700 واحد مجوز‌دار در تهران فعالیت می‌کنند که خریداران بهتر است فقط از این مراکز خرید خود را انجام دهند.

به گفته تداخل صنفی یکی از مهم‌ترین چالش‌های این صنف محسوب می‌شود چراکه بعضی از مراکز فروش لوازم خانگی اقدام به فروش کالاهای این بخش می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار