از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

برنامه‌ی اداره کل ورزش و جوانان در هفته دولت تشریح شد

خبرگزاری پانا:مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و عمرانی این اداره کل را به مناسبت هفته‌ی دولت معرفی و اعلام کرد.

کد مطلب: ۲۴۷۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانابه نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، محمود محمودی‌نیا در تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: جمعه 24 مردادماه جاری از ساعت 17 و 30 دقیقه مراسم گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در سالن شهید تجلی برگزار می‌شود و دوشنبه 27 مردادماه به مناسبت آغاز بازگشت آزدگان به میهن اسلامی، از آزاده اداره کل ورزش و جوانان، ساعت هشت صبح در صبح‌گاه مشترک اداره کل ورزش و جوانان تجلیل می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از سفر یک روزه‌ی مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی آموزش و پرورش وزارت ورزش و جوانان به کرمان خبر داد و گفت: این برنامه در پنجشنبه 30 مردادماه از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود که بازدید از پروژه‌های عمرانی و جلسه وی با هیأت‌ها، سمن‌ها و کارکنان در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان داشت: همایش بزرگ ورزش صبح‌گاهی ساعت شش صبح پنجشنبه 30 مردادماه و پنجشنبه 6 شهریور در تمام ادارات کل برگزار می‌شود.
محمودی‌نیا با اشاره به برگزاری صبح‌گاه مشترک اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: این صبح‌گاه در محل اداره کل ورزش و جوانان به‌منظور تجلیل از رؤسای برتر شهرستان‌ها از ساعت 7 و 15 دقیقه صبح در محل اداره کل ورزش و جوانان کرمان انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته‌ی دولت، استفاده از تمام اماکن ورزشی شهر کرمان برای تمام افراد در سه‌شنبه چهارم شهریورماه رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 7 تا 22 از اماکن ورزشی استفاده کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به جشنواره‌ی فرهنگی ورزشی شهید باهنر اظهار داشت: این جشنواره ویژه‌ی کارکنان دولت با عنوان روز کارمند، ورزش و تندرستی از ساعت 9 صبح چهارشنبه پنجم شهریورماه در سالن فجر افتتاح و آغاز می‌شود.
وی افزود: پنجشنبه 6 شهریورماه از ساعت 10 صبح در محل فرهنگ‌سرای کوثر از جوانان برتر استان کرمان تجلیل می‌شود.
محمودی‌نیا، از همایش پیاده‌روی و گردشگری با حضور استاندار، فرماندار، مدیران استانی و نظامی، مسئولان ادارات شهر کرمان و هیأت‌های ورزشی در جمعه 7 شهریورماه خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت 7 صبح در مجموعه‌ی تفریحی رشیدفرخی جاده‌ی کوهپایه - کیلومتر 14 صورت می‌گیرد.
وی با بیان این‌که مراسم افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی از 24 مردادماه تا 8 شهریورماه‌جاری به مناسب هفته‌ی دولت انجام می‌شود، گفت: این پروژه‌ها در مجموع با مساحت 11 هزار و 100 مترمربع و اعتبار 10978 میلیون ریال افتتاح و یا آغاز می‌شوند.
محمودی‌نیا افزود: زمین چمن مصنوعی یزدان‌شهر زرند با مساحت 1200 مترمربع و اعتبار 3078 میلیون ریال که کلنگ‌زنی آن از سال 90 آغاز شده بود، افتتاح می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: زمین چمن مصنوعی محمدآباد منوجان با مساحت 1200 مترمربع و اعتبار 2750 میلیون ریال و زمین چمن مصنوعی نودژ منوجان با مساحت 1200 مترمربع و 2750 میلیون ریال که از سال 90 کلنگ‌زنی شدند نیز به بهره‌برداری می‌رسند.
وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری زمین چمن طبیعی باغین به مساحت 7500 مترمربع با اعتبار 2400 میلیون ریال اظهار داشت: محل تامین اعتبار این پروژه از سوی وزارت نفت بوده است که از سال 89 کلنگ‌زنی آن آغاز شد و به مناسبت هفته‌ی دولت افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار