نگاهی به طرح تفکیک جنسیتی کنسرت ها/۹

حمید عسگری: برای برخی ارزش چیپس و پفک از مجوز ارشاد بیشتر است / آقایان به مجوزها احترام بگذارید

خبرگزاری پانا: حمید عسکری در واکنش به بحث تفکیک جنسیتی کنسرت ها معتقد است: این طرح در شان کشور ما نیست، متاسفانه به جای پیشرفت کردن در حال پسرفت هستیم.

کد مطلب: ۲۴۷۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

حمید عسکری خواننده در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، در خصوص بحث «تفکیک جنسیتی کنسرت ها» اظهار کرد : تفکیک چنسیتی در شان کشور ما و مردم ما نیست وقتی یک خانواده می خواهد به کنسرت برود این بی احترامی نیست بگویید خانم ها یک شب بروند و آقایان به صورت جداگانه در شبی دیگر؟!

وی افزود: من نمی دانم افرادی که این قوانین را وضع می کنند چه نوع طرز تفکری دارند و واقعا مسائل را چگونه می بیننند. این بحث ها مال سال 2014 نیست متاسفانه ما عوض پیشرفت کردن در حال پسرفت هستیم. این حرف ها و تفکرات به خارج از کشور برسد در مورد ما چگونه فکر می کنند.

این خواننده تصریح کرد: من به شخصه این مسخره بازی ها را از روزی که وارد عالم موسیقی شدم تابه الان شاهد بودم این وظیفه وزیر فرهنگ و ارشاد است که برخوردی جدی نشان دهد و جلوی چنین تفکراتی را بگیرد. برای خود من بارها اتفاق افتاده است که برای کنسرتی در شهرستان مشکلی نداشته و مجوز هم داشته ام ولی مسوولان آن شهرستان گفته اند از حمید عسگری خوشمان نمی آید و نباید کنسرت برگزار شود و به راحتی کنسرت های زیادی بوده که با وجود داشتن مجوز ارشاد تهران لغو شده اند. هیچ ارزشی در شهرستان ها برای این مجوزها قائل نمی شوند.

خالق آلبوم «کما» در پایان خاطر نشان کرد: ارزش مجوز ارشاد تهران در شهرستان ها با ارزش یک بسته چیپس یا پفک برابری می کند هیچ اهمیتی به مجوزهایی که در تهران صادر می شود نمی دهند و مسوولان شهرستان ها کاملا سلیقه ای برخورد می کنند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار