سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گو با پانا:

هیچ مرکز و موسسه ای مجوز انتخاب رشته ندارد/فعالیت70پایگاه تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور

خبرگزاری پانا: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: 70 پایگاه انتخاب رشته توسط آموزش و پرورش شهر تهران در مناطق 19 گانه با بیش از 150 نفر مشاور زبده آماده ارائه خدمات به دانش آموزان هستند.

کد مطلب: ۲۴۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

مسعود ثقفی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گفت: همه ساله در ایام اعلام نتایج کنکور موسسات و مراکز غیر مجاز به صورت قارچ گونه رشد و با تبلیغات غیر واقع سعی در فریب خانواده ها و دانش آموزان دارند و مبالغ غیر متعارفی را مطالبه می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه افراد تخصص لازم و اطلاعات جامع ندارند بزرگترین صدمه را می توانند از این طریق به بدنه آموزش وپرورش بزنند.

وی ادامه داد: لذا آموزش و پرورش شهر تهران برای ارائه راهنمایی و مشاوره لازم به داوطلبان و والدین آن ها همچنین تسهیل برای انتخاب رشته وآگاهی بخشی در این موضوع اقدام به راه اندازی پایگاه های تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور و موسسات آموزش عالی نموده است.

ثقفی بیان کرد: تعداد این پایگاه ها 70 مرکز بوده که در مناطق 19 گانه شهر تهران فعالیت خود را به محض اعلام نتایج کنکور آغاز می کنند.

وی بیان کرد: در این پایگاه ها بیش از 150 نفر از زبده ترین مشاوران آموزش و پرورش شهر تهران که آموزش لازم را دیده اند بر اساس جدیدترین اطلاعات کد رشته شهر ها و دانشگاه ها به داوطلبان مشاوره می دهند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه این پایگاه ها حدود 50 هزار تومان بوده و برای خانواده های شهدا، فرهنگیان و جانبازان تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است در ضمن هیچ مرکز و موسسه ای به جز این پایگاه ها مجوز آموزش و پرورش نداشته و به تایید آموزش و پرورش مجاز به انتخاب رشته نخواهند بود.

وی در پایان گفت: آدرس و تلفن این پایگاه ها در سایت www.tehranedu.ir قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار