روایت حمید عسگری از بازیگر شدنش

خبرگزاری پانا: حمید عسگری با حضور در فیلم جدید آرش معیریان دومین فیلم سینمایی اش را تجربه کرد تا پس از گلزار یک هنرمند موسیقی دیگر بازی در سینما را به شکل جدی دنبال کند.

کد مطلب: ۲۴۰۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ پس از حضور حمید عسگری در فیلم " دو دست" این خواننده موسیقی پاپ در فیلم سینمایی " شانس، عشق، تصادف" به کارگردانی آرش معیریان به ایفای نقش پرداخته است.

حمید عسگری درباره حضورش در عرصه بازیگری گفت: من بازیگری را به شکل جدی دنبال می کنم البته نمی توانم همان زمانی که برای موسیقی گذاشتم را برای بازیگری نیز صرف کنم. ولی به هر حال در حال تمرین هستم. در حقیقت من به تازگی قدم به عرصه ی سینما گذاشته‌ام و این مانند دورانی است که تازه وارد دنیای موسیقی شده بودم.

وی خاطرنشان کرد: بازی در فیلم سینمایی «شانس، عشق، تصادف» تجربه دوم من در این عرصه است، اولین تجربه‌ام فیلم «دو دوست» به کارگردانی محمد بانکی بود، در هر دو فیلم نقش اول را ایفا کردم.

این خواننده تصریح کرد: در حال حاضر چهار پیشنهاد دیگر نیز برای بازی دارم که در حال بررسی آنها هستم و به احتمال زیاد طی دو هفته ی آینده قرارداد دو کار دیگر را نیز خواهم بست. من از سال 86 به بعد، حدود چهارده پیشنهاد بازی را رد کردم که یکی از آنها فیلمی از آقای جیرانی بود که رسانه ای هم شد. «چهره بودن» در انتخاب من بی تاثیر نبوده است، اما باید این هم را در نظر بگیریم که به همه ی چهره ها این پیشنهاد ارائه نمی‌شود.

حمید عسگری درباره سختی های حضور در عرصه بازیگری نیز اظهار کرد: من تازه اول راه حضور در عرصه بازیگری هستم و باید بگویم که راه زیادی برای پیمودن در پیش دارم تا بتوانم بطور حرفه ای بازی کنم. چرا که بازیگری، کاری بسیار دشوار و فنی است. قطعاً نقطه ی شروع کار برای هیچ انسانی خالی از ایراد نیست، علی الخصوص برای من که در این زمینه تخصصی ندارم. خودم احساس می‌کنم در کار دومم به مراتب بهتر از کار اول ظاهر شدم و این بدین معناست که این کار نیاز به آموزش بیشتر و کسب تجربه دارد و من اکنون در این مرحله به سر می‌برم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار