معاون استاندار در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه صنعتی ارومیه :

پژوهش در برنامه ریزی های مدیریتی آذربایجان غربی جایگاه خوبی ندارد

خبر گزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: متاسفانه پژوهش در برنامه ریزی های مدیریتی در آذربایجان غربی جایگاه خوبی ندارد .

کد مطلب: ۲۲۹۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "نادر صفرزاده" درآیین تودیع رییس دانشگاه صنعتی ارومیه و معرفی سرپرست جدید این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی می تواند محور توسعه صنعتی استان باشد و در این مسیر ضمن تلاش تمامی دست اندرکاران در استان باید وزارت علوم نیز توجه ویژه ای به این دانشگاه داشته باشد .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی افزود: توسعه صنعتی با محوریت علم راهبرد حرکت به سمت توسعه پایدار در استان است .
وی اضافه کرد: ایران اسلامی از نظر تولید علم وضعیت خوبی دارد و طبق چشم انداز توسعه در سال 1404 باید به جایگاه برتر در منطقه در این خصوص دست یابد که رسیدن به این رتبه، نیازمند تلاش تمامی دستگاهها به ویژه کانونهای علم شامل دانشگاههای مختلف و دانشگاهیان است .
وی با اشاره به نقش پژوهش در رسیدن به این رتبه برتر اظهار کرد: متاسفانه پژوهش در برنامه ریزی های مدیریتی در آذربایجان غربی جایگاه خوبی ندارد و معمولا در رده آخر به آن توجه می شود که این روند باید اصلاح شود .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی، تلاشهای متعهدانه دانشمندان ایرانی در علوم مختلف به ویژه علم هسته ای را مورد تمجید قرار داد و گفت: دشمنان ایران اسلامی و کشورهای دیگر با توجه به این تعهد، نمی توانند جلوی پیشرفت علمی ملت ایران را بگیرند و ما نیز باید بیش از پیش در این راستا تلاش کنیم .
صفرزاده با قدردانی از تلاشهای گذشته ایرج میرزایی در سمت رییس دانشگاه صنعتی ارومیه ادامه داد: آقای رضازاده مسئولیت بسیار خطیری را پذیرفته اند و باید در کنار توسعه عمرانی دانشگاه صنعتی ارومیه، توجه ویژه ای نیز به توسعه بیش از پیش علمی و ارتقای نقش پژوهشی این دانشگاه داشته باشد .
در این آیین با قدردانی از خدمات ایرج میرزایی، قادر رضازاده به عنوان سرپرست جدید دانشگاه صنعتی ارومیه معرفی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار