معاون فرماندار لامرد عنوان کرد:

شرکت 2000 دانش آموز بسیجی در اردو های طرح هجرت 3

خبرگزاری پانا: رحمانی گفت: امسال بالغ بر 2000 نفر دانش آموز بسیجی در اردوی طرح هجرت 3 ثبت نام و شرکت کرده اند.

کد مطلب: ۲۲۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا،عباس رحمانی در آیین افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 اظهار داشت: امسال بالغ بر 2000 نفر دانش آموز بسیجی در اردوی طرح هجرت 3 ثبت نام و شرکت کرده اند.

معاون فرماندار شهرستان لامرد عوامل اصلی این حرکت را نیرو های بسیجی دانست و بیان کرد: هر جا بسیج نقش آفرینی کرده، بدون تردید با موفقیت بوده است و دانش آموزان و دانشجویان بسیجی بدون هیچ چشم داشتی به مناطق محروم می روند و با روحیه جهادی به آن ها کمک می کنند.

رحمانی هدف اردو های بسیج سازندگی و اردو های طرح هجرت 3 را خود سازی نیرو ها عنوان کرد و گفت: بیشترین تاثیر نیرو های بسیجی در بخش عمران و مسائل فرهنگی است. دانش آموزان بسیجی با حضور خود در مناطق محروم، محرومیت را لمس می کنند و اگر زمانی به جایگاه والایی برسند قشر محروم جامعه را فراموش نمی کنند.

معاون فرماندار در ادامه تصریح کرد: بسیج در عرصه های سازندگی و جنگ نرم بسیار موثر بوده است .بحث دیگر بحث فرهنگ است و خدمت رسانی به محرومان هدف دیگر است. در آموزه های دینی ما گسترش عدالت یک امر بسیار ارزشمند و بسیار موثر در جهت گسترش عدالت می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد نیز در این آئین خاطر نشان کرد: امسال سال متفاوتی است که با یک همت مضاعف و یک عزم مضاعف باید روحیه مضاعف نشان دهیم.

وی با عنوان اینکه امسال سال فرهنگ و اقتصاد همراه با مدیریت جهادی است بیان داشت: شما دانش آموزان با بصیرت و با بینش با همه ظرفیت ها باید در اردو های تابستان و هجرت شرکت کنید. دوستان باید با علاقه و عشق حضور پیدا کنند.

سرهنگ زائری نژاد گفت: اردو های جهادی برکات زیادی در بر دارد و یکی از آن ها برکت پالایش و پایش درون است.انسان با کار زندست و با تلاش تعریف می شود و باید فرهنگ تلاش و کار گسترش پیدا کند.

وی از جوانان شرکت کننده در اردو های هجرت 3 به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین یاد کرد و خطاب به آنها ابراز داشت: شما جوانان چشم و گوش مناطق محروم هستید و با حضور خود در روستا ها ی محروم باعث پیشرفت و آبادی روستا ها شوید.

خبرنگار سید محمد حقایقی


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار