دانشجویان دانشگاه خوارزمی از کارخانه بازسازی لکوموتیو کرج بازدید کردند

خبرگزاری پانا: به همت اداره گردشگری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، همزمان با نهمین دوره طرح سراسری ایران مرز پرگهر و در راستای بازدید قشر دانشگاهی از پروژه‌های بزرگ ملی، دانشجویان دانشگاه خوارزمی از کارخانه بازسازی لکوموتیو کرج بازدید کردند.

کد مطلب: ۲۲۰۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد




به گزارش خبرگزاری پانا؛در هفتمین بازدید از سلسله بازدیدهای "ایران مرز پرگهر" در دانشگاه‌های استان البرز، 40 دانشجوی پسر رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه خوارزمی از کارخانه بازسازی لکوموتیو کرج بازدید کردند.

در این بازدید 3 ساعته دانشجویان با روند مونتاژ موتورهای سنگین دیزلی، سیستم ترمز هوا و سیستم ترمز برقی و تعمیرات اساسی میل لنگ موتورهای دیزلی و سیستم روانکاری و خنک‌کاری موتورهای دیزلی سنگین راه‌آهن آشنا شدند.

همچنین بازدید از کابین لوکوموتیو یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازدید علمی بود.

گفتنی است مجموعه کارخانجات بازسازی لکوموتیو ایران به منظور بازسازی لکوموتیوهای با عمر بالا و سانحه دیده طی سال‌های 1370 تا 1375 فعالیت خود را آغاز نموده و در ادامه تحت عنوان اداره کل کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج و در قالب ماموریت واگذار شده فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات بازسازی کامل لکوموتیو، اجرای پروژه‌های بروزآوری لکوموتیوها و همچنین تعمیر اساسی و بازسازی مجموعه‌های لکوموتیو با هدف تامین کلیه نیازهای ناوگان راه آهن ادامه می‌دهد.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار