رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور:

فضای آموزشی مدارس مراغه استاندارد سازی می‌شود

خبرگزاری پانا:رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: فضای آموزشی مدارس مراغه با تلاش و مشارکت خیران مدرسه ساز استانداردسازی می شود.

کد مطلب: ۲۱۵۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا:مرتضی رئیسی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای مراغه اظهار کرد: بازسازی مدارس قدیمی مراغه در دستور کاری سازمان نوسازی مدارس کشور است.

وی افزود: مراغه شهری تاریخی و فرهنگی است وجود مسائل و مشکلات در خصوص فضای آموزشی در این شهرستان شایسته مردم نیست و سازمان نوسازی مدارس کشور اولویت کاری خود را درجهت بازسازی مدارس مراغه قرار می‌دهد.

مشارکت خیران مدرسه‌ساز در مراغه

مسئول نوسازی و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه مدرسه سازی در این شرایط در آموزش و پرورش نیازمند مشارکت فعال خیران مدرسه ساز بوده و سازمان نوسازی مدارس کشور با خیران مدرسه ساز همکاری و تعامل نزدیکی دارد.

وی افزود:مدرسه سازی در مراغه نیازمند مشارکت فعال خیران مدرسه‌ساز را می‌طلبد و مسئولان نیز در جهت حمایت از خیران مدرسه ساز تلاش و همکارهای لازم را داشته باشد.


تجهیزات مدارس مراغه کافی نیست

رئیسی با اشاره به هوشمند سازی مدارس کشور اظهار کرد: طرح هوشمند سازی مدارس همچون سراسر کشور در مراغه اجراء شده و برخی از مدارس این شهرستان مجهز شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار