مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

درس عشق، ایثار و فداکاری معلمان عامل اقتدار ایران اسلامی است

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: درس عشق، ایثار و فداکاری معلمان عامل اقتدار ایران اسلامی و ایستادگی ملت عزیز کشورمان در مقابل زورگویی و توطئه های دشمنان است.

کد مطلب: ۲۱۴۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سیف ا... کریم زاده در دیدار معلمان نمونه استانی و بسیجیان عقیدتی، سیاسی با نماینده ولی فقیه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، افزود: در واقع آموزه های معلمان و اخلاص و تعهد آنها استقلال، پیشرفت و قدرت را برای ایران اسلام به ارمغان آورده است.
وی ادامه داد: این قشر فرهیخته جامعه با درایت، هوشیاری و احساس تکلیف در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی غیر قابل انکاری داشتند و با تربیت جوانانی انقلابی، در پیشبرد اهداف انقلاب و دستیابی به آن تاثیرگذار بودند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از شهید مهطری به عنوان الگوی کاملی برای معلمان نام برد و بیان کرد: شهید مطهری اندیشه‌های ناب اسلامی را به گونه ای صریح در جامع تبیین و شرافت معلمی خود را اثبات کرد.
کریم زاده اظهار داشت: اندیشه ها و تفکرات شهید مطهری در زمینه های تربیتی، اخلاقی و دینی بسیار جامع و کامل است و معلمان باید با ترویج آنها، نسبت به روشنگری نوجوانان و جوانان اقدام نمانید تا نسل جوان ما با آگاهی از توطئه های دشمنان از انحرافات اخلاقی و اجتماعی دور بمانند .
وی با اشاره به حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک در بین دانش آموزان و برپایی نماز جماعت تصریح کرد: این اقدام تاثیر بسزایی در نسل جوان خواهد داشت چراکه اهمیت دادن به دانش آموزان و تبیین اهداف و آرمان های انقلاب برای آینده روشنی را را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: بدون شک برای تحقق شعار مقام معظم ایجاد روحیه خودباوری و نشاط از ضروریات است که این مهم با مساعدت نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی و اصحاب رسانه تحقق می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار