صبح امروز برگزار شد؛

نخستین همایش خودرو با حضور نشان های برتر بین المللی

خبرگزاری پانا: نخستین همایش بین المللی صنعت خودرو امروز با حضور خودروسازان و قطعه سازان برتر بین المللی و تخصصان خارجی در سالن همایش های برج میلادآغاز بکار کرد.

کد مطلب: ۱۵۶۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هدف از برگزاری نخستین همایش بین المللی صنعت خودرو که بیش از 20 کشور جهان در آن حضور دارند ایجاد بستر مشترک برای همکاری های فناوری و توسعه تولید و بازاریابی در عرصه صنعت خودرو و قطعه سازی و تولید محصولات جدید است.

در این همایش برندهای معتبر صنعت خودرو مانند quotation mark رنو ، پژو ، فیات ، بنز ، تویوتا و دیگر نشان های برتر بین المللی quotation mark در این همایش که در تاریخ صنعتی ایران بی سابقه است ، حضور دارد.


مذاکرات و گفتگوهای دو جانبه و چند جانبه برنامه ریزی شده است و احتمالا به توافق های کاری هم منجر می شود.


در این همایش در کنار خودروسازان جهانی، قطعه سازان صاحب نام به ویژه در تولید قطعات خاص نیز شرکت کرده اند.


قطعه سازانی از کشورهای دانمارک، کره جنوبی، ژاپن، آلمان، انگلیس، سوئیس، ترکیه، رومانی، ایتالیا، اسپانیا، مالزی، سنگاپور، هند و چین حضور دارند.


صنعت خودرو ایران با دو میلیون دستگاه ظرفیت سالانه ، تجربه تولید یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال را دارد و زیرساخت های صنعت قطعه سازی رتبه تک رقمی جهان را از ان خود کرده است.


همزمان با برپایی این همایش، نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو نیز در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار