مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

حماسه‌های ملت ایران دردوران مختلف بی‌بدیل است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در همایش جهاد تبیین آموزش و پرورش عنوان کرد: حماسه‌هایی که مردم ایران دردوران مختلف رقم زده‌اند، بی‌شمار و بی‌بدیل است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حماسه‌های ملت ایران دردوران مختلف بی‌بدیل است

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، همایش جهاد تبیین با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و سایر مسئولین، ویژه دبیران دین و زندگی، علوم اجتماعی و آمادگی دفاعی دوره متوسطه مدارس استان البرز در کانون امام علی (ع) برگزار شد.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حماسه‌هایی که مردم ایران در دوران مختلف رقم زده‌اند، بی‌شمار و بی‌بدیل است. از جمله صحنه دفاع مقدس، صحنه‌های اجتماعی، مقابله با فتنه‌ها و... که این خود نشان از بصیرت و عزت مردم سرافراز ایران اسلامی است و حتی ثابت شده که معدل حضور مردم در دفاع از نظام از مسئولین نیز بالاتر است.

وی افزود: حماسه‌ای که مردم در چند روز گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن رقم زدند در اقصی نقاط کشور به‌ویژه در استان البرز مثال‌زدنی است و این حضور، پاسخی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

حجرگشت اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان فراگیرترین و تاثیرگذارترین دستگاه و معلمان به عنوان مرجعیت اول کشور علی‌رغم همه مسائل و مشکلات، پای نظام و انقلاب ایستاده و همیشه ثابت کرده‌اند که زمانی که صحبت از کشور و دفاع از آن باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مردم‌محور است و یکی از صحنه‌هایی که می‌شود به وظیفه خود عمل کرد و در حفظ منافع ملی کوشا بود، صحنه بزرگ انتخابات است و قطعاً مردم ما ثابت خواهند کرد که حقیقت انقلاب در فرمایشات امام راحل را درک کرده‌اند و بیعتی دوباره با رهبر عظیم‌الشان خواهند بست.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار