مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

لیگ جت؛ دلیلی برای آگاه سازی دانش آموزان از فضای مجازی است

همزمان با برگزاری رزمایش لیگ جت در استان

شهرکرد (پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزاری رزمایش لیگ جت را دلیلی برای آگاه سازی دانش آموزان از فضای مجازی دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ جت؛ دلیلی برای آگاه سازی دانش آموزان از فضای مجازی است

افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص اهمیت سواد رسانه گفت: برگزاری طرح لیگ جت در استان چهارمحال و بختیاری و اجرای رزمایشی، به صورت دوستانه در خصوص انتقادات اشخاص خاص و عام در فضای مجازی باعث شد دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری فرق میان حق و باطل را از یک پیام پیدا کنند.

امیریان ادامه داد: دانش آموزان با حضور خود در لیگ جت شور و اشتیاق خود را نسبت به فراگیری سواد رسانه‌ای بیان کردند، به همین سبب کتاب اکسیر برای برگزاری رزمایش لیگ جت در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: هرچه دانش آموزان بتوانند سواد رسانه‌ای خود را تقویت کنند دشمنان ایران زمین هیچگونه نمی‌توانند از طریق جنگ نرم به نسل نوجوان ایران زمین صدمه بزند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان با بیان هدف و تاثیر کتاب اکسیر بر دانش آموزان عنوان کرد: وقتی به سواد رسانه‌ای فکر می‌کنید، شاید تصور کنید که علم سواد رسانه‌ای برای دانشجوها، استادهای دانشگاه و نخبگان است؛ اما از آنجایی که هر روز و هر ساعت حجم زیادی از محتوا در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، برای اینکه بتوانید مطالب حق و باطل را تشخیص بدهید، باید با سواد رسانه‌ای آشنا باشید؛ کتاب اکسیر فرصتی برای دانش آموزان است که بتوانند به خوبی سواد رسانه‌ای را آموزش ببیند و سپس درک کنند.

افشین امیریان در پایان اظهار کرد: امروز شاهد احساس رضایت دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری از تشخیص دادن حق و باطل پیام بودم؛ و چه حسی زیباتر از اینکه نوجوانان بتوانند با جنگ نرم به درستی مبارزه کنند.

خبرنگار دانش آموز پانا: مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار