رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

خدمات پزشکی رایگان به خانواده زندانیان نیازمند ارائه می‌شود

بجنورد (پانا) - رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون شرایطی فراهم شده که خانواده زندانیان نیازمند استان بتوانند از خدمات رایگان تخصصی پزشکی بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمات پزشکی رایگان به خانواده زندانیان نیازمند ارائه می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیر کل زندان‌های استان خراسان شمالی در بازدید از مرکز ارائه‌دهنده خدمات درمانی و پزشکی اظهار کرد: طرح خدمات پزشکی رایگان از ابتدای سال گذشته در این استان آغاز شده و بر اساس این طرح تمامی خدمات پزشکی با کمک خیران و گروه‌های جهادی بسیج به خانواده زندانیان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده تصریح کرد: یک گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج استان شامل دندانپزشک، پزشک عمومی، مشاوره روانشناختی، فوق تخصص آسم و آلرژی، متخصص اطفال، بینایی سنجی، متخصص داخلی زنان و زایمان، تزریقات و مشاوره مذهبی در این طرح همکاری می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی عنوان کرد: تمام خانواده‌های زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان می‌توانند در روزهای پیش‌بینی‌شده به مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت خراسان شمالی مراجعه کرده و از خدمات پزشکی به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وی این اقدامات را تبلور نوع‌دوستی و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و بر مشارکت بیش از پیش نیکوکاران در ارائه کمک و خدمات به این اقشار تاکید کرد.

در پایان این بازدید از دست‌اندرکاران و کلیه عوامل حمایتی و پشتیبانی‌کننده و کادر پزشکی و درمانی تجلیل شد‌‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار