مدیر دبستان دخترانه سعیدی رضوانی:

برپایی یادواره شهدای «مشق عشق» به یاد دانش‌آموزان شهدای کرمان/ فیلم

مشهد (پانا) - مدیر دبستان دخترانه سعیدی رضوانی گفت: با برگزاری یادواره شهدای مشق عشق خواستیم نام شهیدان و شهدای دانش‌آموز کرمان را زنده نگه داریم و از کرامات و سجایای آنان که پهلوانانی بی‌ادعا و عارفانی حق‌آشنا بودند، سخن بگوییم.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برپایی یادواره شهدای «مشق عشق» به یاد دانش‌آموزان شهدای کرمان/ فیلم

آذر ندری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «شهدا شمع محفل بشریت‌اند و با رفتن‌شان به ما درس آزادگی، غیرت و شجاعت آموختند و همچنین از جان خود گذشتند تا آسایش و آرامش را به ما هدیه کنند.»

وی ادامه داد: «ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین شامل 6 محور اصلی است که برای ارتقای مهارت‌های کاربردی در کودکان سنین ابتدایی در نظر گرفته شده‌اند و بر همین اساس اولویت کاری ما برای دانش‌آموزان در این دبستان تمام‌ساحتی، بالا بردن عزت نفس آن‌ها است.»

ندری خاطرنشان کرد: «تلاشمان این است که دانش‌آموزان به‌صورت تمام‌ساحتی مشاهده عینی بر موضوعات داشته باشند. یعنی اینکه از نزدیک با خیر مدرسه و یا مدیر و مسولین آموزش و پرورش و موارد این چنینی که برایشان بسیار جالب و مهم است آشنا شوند.

ندری گفت:تربیت یکپارچه تربیتی است که در آن به همه ابعاد مورد نیاز توجه شود که همان ساحت‌های چندگانه‌اند، یعنی ابعادی که برای زندگی مورد نیازند و ما هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این مهم رقم بخورد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور مدیریت و مسولین اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ و فرزندان مرحوم خیر مدرسه ساز و مسولین انجمن و اولیاء در دبستان دکتر سعیدی رضوانی برگزار شد.

دانش‌آموزخبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار