استاندار تهران:

68 درصد ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس دوازدهم در تهران تایید شدند

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به تاییدصلاحیت ۶۸درصد ثبت‌نام کنندگان انتخابات اسفندماه گفت بیشتر تأیید صلاحیت‌ها مربوط به جریانی است که تصور می‌کرد از ساحت سیاسی کشور حذف شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
68 درصد ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس دوازدهم در تهران تایید شدند

محمد باجلان- علیرضا فخاری استاندار تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در بررسی صلاحیت های اظهارداشت: با تغییراتی که در موضوع بررسی صلاحیت‌ها صورت گرفت در تهران ۶۸ درصد نامزها تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی با اشاره به آمادگی کامل استان تهران برای برگزاری انتخابات پرشور در ۱۱اسفندماه عنوان کرد: همه عوامل اجرایی و جایگاه‌ها و نفرات و ابزارها و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در استان تهران عنوان کرد: موضوع برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران فعلاً منتفی شده است، و در استان‌های دیگر در حال بررسی است.

استاندار تهران با تاکید بر اهمیت اجرای دقیق صندوق ها و شعب انتخابات استان تهران، افزود: ۶۸۱۱ صندوق و شعبه را باید پوشش دهیم که تا کنون همه عوامل مشخص شده‌اند و نیازمندی‌های اولیه برای برگزاری انتخابات تأمین شده است.

وی یادآور شد: در این دوره از همه جناح‌های سیاسی تأیید صلاحیت داشته‌ایم و این افزایش تأیید صلاحیت‌ها بیشتر مربوط به جریانی است که تصور می‌کرد از ساحت سیاسی کشور حذف شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار