جهنم نقش جهان در انتظار کهکشانی‌ها؛

تهران (پانا) - تیم فوتبال سپاهان، تنها نماینده کشورمان در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۴۵۹۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جهنم نقش جهان در انتظار کهکشانی‌ها؛

حسن رضائیان - تیم فوتبال سپاهان، تنها نماینده کشورمان در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز ، ۲۶ بهمن از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم الهلال عربستان است.

تیم‌ سپاهان در مرحله گروهی با ۱۰ امتیاز و به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در آن طرف، تیم الهلال در مرحله گروهی بدون شکست و با ۱۶ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله حذفی راه یافت.

سپاهان، با ۳۱ امتیاز و تنها با اختلاف یک امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

شاگردان مورایس، می‌خواهند از میزبانی خود برابر تیم الهلال عربستان استفاده کنند و با حمایت هواداران خود برنده این بازی حساس و مهم شوند و به صعود از این مرحله امیدوار باشند.

مورایس سابقه سرمربیگری در تیم الهلال را دارد و با این تیم در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ قهرمان لیگ عربستان شد و وی شناخت خوبی از این تیم عربستانی دارد و این موضوع می‌تواند، کمک کند تا برابر تیم سابقش به برتری برسد.

تیم الهلال عربستان، با وجود اینکه در اولین بازی مرحله گروهی به تساوی دست یافت، اما در ۵ بازی بعدی خود پیروز شد و جزو تیم‌هایی بود که بدون شکست و با بهترین تفاضل گل (+۱۶) توانست، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به پایان ببرد.

الهلال در لیگ عربستان هم، با ۵۳ امتیاز صدرنشین است و چند روز پیش هم توانست در تورنمنت چهارجانبه در عربستان با پیروزی برابر تیم النصر عربستان قهرمان شود و با روحیه بالا به مصاف تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار