مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل:

هدف از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری کمک به دانش‌آموزان نیازمند است

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری، جمع‌آوری کمک‌های خیرین و نیکوکاران به دانش‌آموزان نیازمند است.

کد مطلب: ۱۴۵۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری کمک به دانش‌آموزان نیازمند است

علی نعیمی در نشست با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری، جمع‌آوری کمک‌های اولیای دانش‌آموزان، خیرین و نیکوکاران به دانش‌آموزان نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه عظیم تعلیم و تربیت سهم بزرگی در گسترش فرهنگ ایثار و انفاق دارد، افزود: مشارکت اجتماعی و همدلی از مهمترین مهارت‌های اجتماعی است که در کیفیت زندگی افراد جامعه بسیار تاثیرگذار است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که میان وزارت آموزش و پرورش و کمیته امداد امضا شده، مرکز نیکوکاری در مدارس این استان نیز راه‌اندازی شده تا کار شناسایی و رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت را انجام دهند.

نعیمی خاطرنشان کرد: در این مرکز نیکوکاری علاوه بر جلب حمایت‌های مادی خیران، پذیرای جلب حمایت‌های فرهنگی و آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان توسط خیران و نیک‌اندیشان استان خواهیم بود.

جلیل قدیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل نیز در خصوص فعالیت هرچه بهتر مراکز نیکوکاری به تفصیل سخن گفت.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، تصمیماتی در خصوص سازوکارهای لازم به منظور برگزاری کیفی جشن نیکوکاری و فعالیت‌های مراکز نیکوکاری گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار