همه مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان اجرایی شده است

تهران (پانا) - جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و طرح‌های دور دوم سفر به این استان مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۵۹۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
همه مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان اجرایی شده است

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار سمنان، وزرای جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، مسئولان دستگاه های دولتی و برخی از مقامات ارشد استانی حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های پیشنهادی و اولویت دار استان سمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه اعلام شد، بیش از ۸۰ درصد تسهیلات اختصاص یافته و ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان اجرایی و عملیاتی شده است.

طرح های حوزه کشاورزی و دامداری، لایروبی و مرمت قنوات، احداث کانال های آبیاری، عملیات بیابان زدایی، اجرا و بازنگری طرح های هادی روستایی، ایمن سازی روستاهای در معرض خطر، تکمیل و ساخت پارک های علم و فناوری، تکمیل و ساخت محیط های رفاهی و ورزشی در دانشگاه ها، تکمیل و تجهیز دانشکده ها، تکمیل و تجهیز پایگاه های اورژانس، توسعه و تجهیز بیمارستان ها و اماکن درمانی، اجرای طرح های گروه های جهادی و مردمی بخشی از مصوبات این جلسه در راستای توسعه و عمران استان سمنان بود.

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به تعمیر و تامین تجهیزات حفاظتی و پایش پاسگاه های محیط بانی، ساماندهی گلزار شهدا، تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی ایثارگران، بهسازی راه های اصلی و روستایی، ارتقا تصفیه خانه ها، تکمیل تاسیسات فاضلاب، تکمیل مساجد و مصلی های استان، ساخت و تکمیل اماکن فرهنگی، تکمیل سالن های ورزشی، محرومیت زدایی و بهسازی مدارس ناایمن اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار