معاون سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی‌:

اقتدار و امنیت دو ترکیب جدا‌نشدنی است

مشهد (پانا) - ایرج سالاران معاون سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی در رابطه راهپیمایی پرشور‌ 22 بهمن گفت‌ حضور پر‌شور مردم ترکیبی از دو واژه امنیت و اقتدار است‌، اقتدار وقتی اتفاق می‌افتد که ریشه در دل مردم داشته باشد و امنیت زمانی‌ اتفاق می‌افتد که مردم پای کار باشند‌.

کد مطلب: ۱۴۵۹۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار و امنیت دو ترکیب جدا‌نشدنی است

معاون سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی گفت‌: تمام کشور‌هایی که در دنیا هستند و انقلابی کردند نهایتا دو دهه پای آرمان‌های خود بودند و پس از مدتی از آن فاصله گرفتند و تنها کشوری که نزدیک پنج دهه از انقلاب آن میگذرد و همچنان ملت و مردمش پای کار هستند ایران است‌، که حضور پرشکوه مردم را نسبت به سال‌های گذشته می‌توان مشاهده کرد که نشانه از عشق به وطن است‌.

وی در رابطه با دستاورد‌های ایران در مقابل جهان به عنوان یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت‌: به گفته مقام معظم رهبری ایران در 45 سال به اندازه 450 سال رشد و پیشرفت کرده و باید همه دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی بیاید و از نزدیک این دستاوردها را ببینند تا امید به زندگی و کشورشان بیشتر شود‌.

وی در ارتباط با نقش دانش‌آموزان به خصوص نوجوانان در برابر اقدامات اخیر دشمنان که برای کشورشان انجام دادند افزود‌: دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی دو کار را باید سرلوحه خود قرار دهند. در مرحله اول اهداف دشمن خود را شناسایی کنند و سپس نسبت به کشورشان حساس باشند و تلاش کند که کشور خود را به قله مورد نظر برسانند‌.

ایرج سالاران در ادامه در پاسخ به این سوال که به عنوان یک فردی که مسئولیتی در نظام دارد چه اقداماتی میتوان در قبال تشکر کردن از نخبگان و دانشمندان انجام دهد خاطر‌نشان کرد‌: مهم ترین عاملی که ما می‌توانیم فخری‌زاده‌ها و شهید سلیمانی‌ها را پرورش دهیم این است که الگو‌سازی کنیم‌، زمانی که دانش‌آموزان بدانند بستری است که می‌توانند رشد کنند قطعا تلاش خود را بیشتر خواهند کرد و کلید‌واژه امید در این کشور بسیار مهم است‌.

وی در ادامه افزود‌: ما در سازمان دانش‌آموزی و آموزش پرورش استان خراسان رضوی وظیفه خود می‌دانیم که این بستر را فراهم کنیم تا سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها‌ پرورش پیدا کنند و برای رشد کشور تلاش کنند‌.

دانش‌آموز خبرنگار‌: مائده آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار