دانش‌آموز برتر البرزی درگفت‌وگو با پانا:

شرکت درجشنواره به من جسارت و نترسیدن را آموخت

کرج (پانا)- دانش آموز برتر کرجی عنوان کرد که شرکت در جشنواره خواجه نصیرالدین طوسی به من جسارت و نترسیدن را آموخت.

کد مطلب: ۱۴۵۸۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت درجشنواره به من جسارت و نترسیدن را آموخت

مبینا میرزایی، دانش‌آموز رتبه برتر کشوری جشنواره خواجه نصیرالدین طوسی رشته پژوهش از دبیرستان فرزانگان 3 ناحیه 3 کرج در گفت‌وگو با پانا گفت: «پژوهش را از کلاس هشتم با راهنمایی دبیرانم آغاز کردم. توانستم در بخش سلول های بنیادی موفق به رتبه برتر شوم.»

وی ادامه داد: «علت انتخاب این موضوع برای پژوهشم، علاقه به مطالعه در زمینه سلول های بنیادی و شناساندن این عرصه به تمام دانش آموزان هم سن خودم بود.»

میرزایی اضافه کرد: «شرکت در این جشنواره،به دلیل سطح بالای علمی شرکت کنندگان، علاوه بر افزایش اطلاعات و آگاهی در رابطه با سلول های بنیادی، باعث ایجاد انگیزه ای در من شد که در آینده به شکل جدی تر عرصه پژوهش را دنبال کنم.»

وی افزود: «جشنواره خواجه نصیر الدین طوسی به من جسور بودن و نترسیدن را آموخت زیرا وقتی انسان در رقابت قرار می گیرد فضا برای محک زدن زیاد است و با آموختن از دیگر شرکت کننده ها می تواند علم و آگاهی خود را ارتقا دهد.»

میرزایی درپایان خطاب به نوجوانان گفت: «از تلاش کردن و امتحان کردن نترسید و جسورانه به سوی هدف هایتان قدم بردارید. هیچ موفقیتی قبل از تجربه شکست سخت رخ نمی دهد. از مسیر لذت ببرید و سعی کنید برای رسیدن اهداف تان، تمام تلاش خود را به کار ببرید.»

دانش‌آموزخبرنگار: غزل کشاورز نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار