شهردار کرمانشاه:

حضور پرشور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده انسجام ملی ملت ایران است

کرمانشاه (پانا) - بهار چهل و پنجمین سالگرد انقلاب از دیار سینه ستبر ایران اسلامی سر زد تا بار دیگر مردم کرمانشاه پیروزی انقلاب خود را در سردترین ماه سال جشن بگیرند. در این راهپیمایی باشکوه شهردار این استان حضور پرشور مردم را نشان‌دهنده انسجام ملی ملت ایران دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۸۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده انسجام ملی ملت ایران است

نادر نوروزی شهردار استان کرمانشاه ضمن عرض تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نسل جوان نسلی است که در زمان انقلاب متولد شدند و شاید روزهای اول انقلاب را ندیده اند، ولی آثار انقلاب، انتقال و گسترشش به عهده همین نسل است که با مبانی و ارزش های انقلاب آشنایی پیدا کنند و حضورشان سبب گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا باشد.

وی افزود: همانطور که می بینید شاهد حضور پرشور مردم در سالروز انقلاب اسلامی هستیم که نشان دهنده انسجام ملی و پایداری مردم و ثباتشان در دفاع و حمایت از ارزش های انقلاب اسلامی است و امیدواریم موفقیت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را در صحنه های مختلف شاهد باشیم.

احمد شایسته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن تبریک این ایام خطاب به نوجوانان و جوانان گفت: این انقلاب حاصل خون صدها هزار شهید است و با دیدن این وحدت ملی در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری این انسجام را ببینند و انشاءالله نوجوانان و جوانان عزیزمان ادامه دهنده راه امت حزب الله باشند.

در ادامه گزارش خبرگزاری پانا از این راهپیمایی با شکوه ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار