رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در جهان یک پدیده بی‌نظیر است

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن در جهان یک پدیده بی‌نظیر است؛ هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمی‌بیند و به یاد ندارد؛ این حرکت مخصوص کشور ما است.

کد مطلب: ۱۴۵۸۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی ۲۲ بهمن در جهان یک پدیده بی‌نظیر است

جواد روحانی رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی در مراسم باشکوه ۲۲بهمن گفت:روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ مظهر اقتدار ملت ایران است؛ مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه‌‌ شرایط به خیابان‌ها می‌آیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار می‌دهند؛ این خیلی باعظمت است.

وی ادامه داد: ملت ایران هر سال با حرکت خود در بیست‌ودوم بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی کرده است و هر گاه و هر جا که از پیروزی ۲۲ بهمن یادی و نامی آورده می‌شود، چهره شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم‌ها پدیدار می‌‌شود.

روحانی گفت: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و امروز هم جشن با شکوهی با حضور مردم برگزار شده که ما هم شرکت کرده‌ایم و پای این انقلاب هستیم و وظیفه ‌ما هست که از این انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به خوبی حفاظت کنیم و پای آرمان‌ها‌ی انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار