معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش:

صاحبان اصلی انقلاب دانش‌آموزان هستند

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حاشیه سالگرد چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، دانش آموزان را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران دانست‌.

کد مطلب: ۱۴۵۸۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
صاحبان اصلی انقلاب دانش‌آموزان هستند

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: «انقلاب اسلامی، انقلابی جوان و نوجوان‌پرور است. انقلاب اسلامی توسط نوجوانان و جوانانی در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و رفته‌رفته رشد یافت، که امروز با فرزندان خود در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده‌اند؛ در واقع صاحبان اصلی این انقلاب، همان دانش‌آموزان دیروز هستند.»

وی ادامه داد: «انقلاب اسلامی میراث گران‌بهایی به جا مانده از خون شهدای عزیزمان است. شهدایی از جنس شهید محمدی‌ها، از جنس شهید فهمیده‌ها، از جنس شهدایی که روزی مثل امروز مانند تمام نوجوانانی که امروز در مراسم شکوهمند پیروزی انقلاب شرکت کردند، دانش‌آموز بودند و از دل و جان برای ایران اسلامی مایه گذاشتند.»‌

فرهادی افزود: «پیام حضور پرشور دانش‌آموزان، در مراسم امروز نشان از پایداری جبهه حق دارد. در جهان همیشه جبهه حق و باطل همواره در حال نبرد بوده و هستند و حضور پرشور دانش‌آموزان ایران زمین، در راهپیمایی امروز بار دیگر پایداری جبهه حق و نابودی استکبار را به گوش جهانیان رساند.»

دانش آموز خبرنگار: امیر عباس امن‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار