مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری خراسان رضوی:

محور فعالیت‌ها در قرارگاه میدان 14 صفر 2 جهاد تبیین است

مشهد (پانا) - مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت‌ قرارگاه میدان 14 صفر 2 حول محور جهاد تبیین فعال شده است و برابر دستور استاندار خراسان رضوی در تمام شهرستان‌ها نیز فعالیت دارد.

کد مطلب: ۱۴۵۸۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
محور فعالیت‌ها در قرارگاه میدان 14 صفر 2 جهاد تبیین است

امیر فرید‌نیا در گفت‌وگو با پانا ادامه داد: در ابتدای سال مقام معظم رهبری نیازی را احساس کردند و آن هم لزوم مطالعه و دریافت اطلاعات جامع و کافی از سوی جوانان بود تا بتوانند در برابر فشارهای دشمن در حوزه‌های مختلف و به خصوص تلاش برای نا‌امید کردن نسل جوان از نظام و انقلاب مقاومت کنند و در جهت تبیین رشد و پیشرفت‌های کشور و کارکردهای دشمن قدم بردارند.

وی افزود: قرارگاه میدان 14 صفر 2 با هدف تبیین و اطلاع‌رسانی درمورد پیشرفت‌ها و دستاوردهای امید‌آفرین نظام اسلامی فعالیت خود را شروع کرده و بیشترین فعالیت‌ها در حوزه نشست‌ها و تریبون‌های آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی در حال شکل‌گیری است.

وی در‌خصوص تاثیر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه خاطرنشان کرد: کشور نیازمند حضور مردم در عرصه‌های مختلف است و این حضور باعث می‌شود که ما در حوزه داخلی و حوزه خارجی قدرت چانه‌زنی داشته باشیم و بتوانیم در برابر فشارهای بیرونی مقاومت نشان دهیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری خراسان رضوی در پایان اشاره کرد: حضور دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان در راهپیمایی 22 یهمن نشان می‌دهد که مردم هم‌چنان پشتوانه نظام اسلامی هستند و کشور خود را دوست دارند و به‌دنبال رشد و ارتقای کشور در حوزه‌های مختلف هستند.

دانش‌آموز خبرنگار‌: ریجانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار