رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا:

۲۲ بهمن ۵۷‌ «نه» بزرگی به استبداد و استکبار بود

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا عنوان کرد که ۲۲ بهمن سال ۵۷، «نه» بزرگی به استبداد و استکبار بود.

کد مطلب: ۱۴۴۸۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۲ بهمن ۵۷‌ «نه» بزرگی به استبداد و استکبار بود

حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در یاسوج با بیان اینکه ۲۲ بهمن ۵۷، نه بزرگی به استبداد و استکبار بود، گفت: استکبار و استبداد در زمان طاغوت به دنبال جدایی دین از سیاست و خارج کردن دین از زندگی مردم بودند اما مردم آن دوران که خواهان استقلال و نهی وابستگی به استبداد به‌ویژه در حوزه سیاسی بودند علیه رژیم و استکبار و وابستگی به بیگانگان قیام کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: مردم خواهان این بودند که خود برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند و هیچگونه وابستگی به بیگانگان نداشته باشند.

رئیس عقیدتی و سیاسی فراجا در ادامه اظهار کرد: مردم کهگیلویه‌وبویراحمد با انسجام مثال‌زدنی در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کرده و یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام امت، تجدید پیمان کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان حتی نمی‌خواهند این حضور و شور و شکوه مردم را ببینند، افزود: در همین روزهای سالگرد پیروزی انقلاب، حماسه بزرگ دیگری در پیش است و مردم حماسه دیگری را در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای رقم خواهند زد.

رئیس عقیدتی و سیاسی فراجا گفت: همین مردم در جنگ هشت ساله برابر توطئه دشمن ایستادند و بعد از جنگ هم در مقابل انواع و اقسام توطئه و دسیسه‌ها مقاومت کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه مردم همواره با اهدای جان و مال خود مقابل دشمنان و حربه‌های آن‌ها ایستادگی کرده‌اند، اظهار کرد: این حضور باشکوه مردم، یک پیام به مسئولان دارد و اینکه مردم بصیرت دارند و آگاه هستند و از کمبودها رنج نمی‌برند اما از تصمیمات غلط و عدم توجه به مشکلات گلایه‌مند هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه امروز یکی از بی‌نظیرترین تجمعات در مرکز استان برگزار شده است، گفت: انتهای جمعیت و خیل عظیم مردم در خیابان قابل مشاهده نیست و این نشان‌دهنده بصیرت مردم نجیب و شریف و همیشه در صحنه استان و یاسوج قهرمان در تمامی صحنه‌های انقلاب است.

علی احمدزاده اضافه کرد: مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما تدارک دیده شده تا مردم بیشتر با این افراد آشنا شوند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط برای رای دادن فراهم است و به کسی که دوست دارید رای دهید، افزود: معیار، رای مردم است و اهمیت رای به این است که همه پای صندوق‌ها بیاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار