وزیر ورزش جوانان:

مجموعه ورزشی جانبازان شهر قدس در آینده افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - هاشمی در جریان بازدید از مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس، از افتتاح مجموعه ورزشی جانبازان این منطقه در آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه ورزشی جانبازان شهر قدس در آینده افتتاح می‌شود

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز، از مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس بازدید کرد. وزیر ورزش و جوانان در ابتدا از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس بازدید کرد، مسئولان ورزش شهر قدس از آخرین تغییرات و بازسازی‌های این استادیوم توضیحاتی ارائه کردند.

هاشمی پس از آن به محل احداث مجموعه جانبازان و توان‌یابان این مجموعه ورزشی رفت و از آخرین مراحل ساخت این مجموعه مطلع شد.

پس از آن، سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس، با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد و هاشمی از امکانات و بخش‌های مختلف این سالن چند منظوره بازدید کرد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این برنامه حضور داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاحیه سالن چند منظوره شهید ابراهیم هادی در مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس، گفت: از زحمات دوستان خود در شواری شهر، شهر قدس و شهردار این شهر تشکر می‌کنم که برای راه‌اندازی این پروژه‌های ورزشی و سالن چند منظوره در این شهر که در کمترین زمان ممکن آماده شده تقدیر و تشکر می‌کنم. این پروژه در هفته دولت کلنگش زده شده و حالا به بهره‌برداری رسیده است و در اتفاقاتی نادر در کمتر از ۶ ماه افتتاح شده که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد:‌ این زحماتی که دوستان کشیدند قابل تقدیر است. یک بازدید نیز از مجموعه چندمنظوره جانبازان داشتیم که آن نیز به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و پاسخگوی نیازهای این عزیزان خواهد بود. خدا را شکر این سرانه‌ای که در شهرقدس برای ورزشکاران اختصاص یافته در شرایط مطلوبی قرار گرفته که اینها می‌تواند به پیشرفت ورزش در این شهرستان کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار