میزبانی از ۱۰ گروه سرود در کوشک باغ هنر تهران

تهران(پانا) - 10 گروه سرود طی پنج شب در قالب سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به میزبانی سالن کوشک باغ هنر به روی صحنه خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۴۴۷۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی از ۱۰ گروه سرود در کوشک باغ هنر تهران

کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر هر شب ساعت ۱۸:۳۰ میزبان بخش سرود این جشنواره است. ری‌نوا و شمیم یاس (۲۳ بهمن‌ماه)، اَسرا و سپیدار (۲۴ بهمن‌ماه)، ساقی کوثر و عابس (۲۵ بهمن‌ ماه)، فرزندان ایران و ابن‌الرضا (۲۶ بهمن‌ماه) و رهروان حضرت زهرا (س) و نوای مهر (۲۷ بهمن‌ماه) روی صحنه خواهند رفت و ورود برای عموم علاقه‌مندان در این بخش رایگان است.

همچنین پهنه رودکی، بوستان آب و آتش و پل طبیعت به عنوان بخش جنبی این دوره از جشنواره موسیقی فجر به مدت پنج شب با هنرنمایی گروه سرود «مهروطن» و گروه موسیقی «نی نواز» میزبان عموم مخاطبان در فضای باز خواهند بود.

تالارهای وحدت، رودکی، فرهنگسراهای ارسباران، بهمن، سالن‌های کوشک باغ هنر، میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و سوره حوزه هنری میزبانان اجراهای سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر هستند و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

این جشنواره به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می‌شود و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار