معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان‌ رضوی:

طرح معلم آگاه با شعار «از آگاهی تا توانایی» اجرا می‌شود

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان‌ رضوی‌ گفت‌ طرح معلم آگاه با شعار آگاهی تا توانایی به عنوان کلینیک آموزشی با هدف پاسخگویی به سوالات معلمان در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی است.

کد مطلب: ۱۴۴۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح معلم آگاه با شعار «از آگاهی تا توانایی» اجرا می‌شود

آذر رشیدی از اجرای طرح معلم آگاه در راستای اجرای گفتمان آموزشی با هدف توسعه حرفه ای آموزگاران و ارتقای شایستگی های دانش آموزان خبر داد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح از شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور اساتید مجرب در ساختمان گروه‌های آموزشی مطابق با زمانبندی مشخص با هدف برگزاری نشست های تخصصی به همراه پرسش و پاسخ و اجرای گفتمان آموزشی در خصوص برنامه های معاونت آموزش ابتدایی برگزار می‌‌شود.

رشیدی گفت: با توجه به حضور نیروهای جدید الورود در مقطع ابتدایی در اولین گام، محتوای آموزشی در اختیار ادارات آموزش و پرورش قرار گرفته تا با نشر حداکثری، آموزگاران بتوانند از این محتوا استفاده کنند.

وی افزود: طرح معلم آگاه با شعار آگاهی تا توانایی به عنوان کلینیک آموزشی با هدف پاسخگویی به سوالات معلمان در زمینه‌های آموزشی، تربیتی و پژوهشی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با ذکر این نکته که همکاران می توانند در فرم الکترونیک ایجاد شده، سوالات خود را مطرح، تا پاسخ آن توسط کارگروه‌های تخصصی استان ارائه گردد. از مزایای این طرح به مواردی همچون دسترسی آسان معلمان به اطلاعات و دانش روز، افزایش کیفیت آموزش و پرورش وکاهش دغدغه‌های فکری معلمان، ارتقای سطح دانش ومهارت معلمان اشاره کرد.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار