معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: :

مطالبه شهدا از ما‌ پشتیبانی نظام و انقلاب است

بیرجند (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت‌ شهدا در وصیت‌نامه‌ها، رفتار و کردار خود از ما مطالبه کرده‌اند که در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و پشتیبان نظام باشیم.

کد مطلب: ۱۴۴۷۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه شهدا از ما‌ پشتیبانی نظام و انقلاب است

سید محمدرضا طالبی در میهمانی لاله شهدای اهل سنت درمیان، از این شهرستان به عنوان شهرستان دارالتقریب یاد کرد و گفت: مردم شیعه و سنی به خصوص علمای شیعه و سنی این شهرستان دوشادوش یکدیگر برای نظام، انقلاب، مردم و خون شهدا کار، تلاش و همت کردند.

وی بیان کرد: خدمات نیروهای نظامی و انتظامی در نوار مرزی این شهرستان در راستای تأمین امنیت و ارائه خدمات به مردم جای تقدید دارد.

معاون استاندار با ذکر این نکته که ما در خراسان جنوبی به ویژه در شهرستان‌ های مرزی از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار هستیم، خاطر نشان کرد: امروز باید در این گلزار، شهدا را شاهد اعمالمان بگیریم که همه ما برای مردم تلاش کنیم و دغدغه‌ای جزء رفع مشکلات آنان نداشته باشیم.

طالبی تصریح کرد: با مطالعه و بررسی وصیت‌نامه‌های شهدا می‌بینیم در اکثر وصیت‌نامه‌ها از ما خواسته شده که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به کشورمان آسیبی نرسد.

وی عنوان کرد: موضوع دیگری که شهدا در وصیت‌نامه‌ها، رفتار و کردار خود از ما مطالبه کرده اند این است که مردم ما در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و پشتیبان نظام باشند که در تمامی مناسب‌های ملی و مذهبی مردم با بصریت ما حضور چشمگیری داشته‌اند و دارند.

طالبی افزود: در انتخابات مهم و سرنوشت ساز آتی هم مردم ما مجدد به انتظاری که شهدا از ما دارند، جامه عمل خواهند پوشید و حضور مسنجمی را پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی با ذکر این نکته که دشمن برنامه‌ ریزی کرده که مشارکت مردم را به حداقل برساند، بیان کرد: باید همه ما با حضور در پای صندوق‌های رأی نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

به گفته وی؛ مردم به تأسی از شهدا و با حضور گسترده و پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند زمینه یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم ‌کنند.

شایان کر است مراسم میهمانی لاله شهدای اهل سنت درمیان با حضور پررنگ مردم و علمای اهل سنت و تشیع و با همراهی مشاور استاندار در امور ایثارگران، فرماندار و جمعی از مدیران در مزار شهدای اهل سنت اسدیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار