مدرسان استانی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در همایش یاوران انقلاب:

باور به نوجوانان و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت آنان بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است/ فیلم

بهارستان دو (پانا) - مدرسان استانی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، خودباوری و اعتماد به نوجوانان و فراهم‌سازی زمینه مشارکت آنان در امور مختلف را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد‌ند.

کد مطلب: ۱۴۴۷۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
باور به نوجوانان و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت آنان بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است/ فیلم

«یاوران انقلاب» همایشی است که به مناسبت دهه فجر در سراسر کشور در راستای تربیت دانش‌آموزان انقلابی و یاور انقلاب اسلامی با ارائه دادن بخشی از فعالیت‌ها و مهارت‌های اعضای سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

همزمان با سایر مناطق، همایش یاوران انقلاب در ناحیه 2 بهارستان در سالن ورزشی پوریای ولی با حضور منظم و پرشور پیشتازان سازمان دانش‌آموزی این منطقه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان و جمعی از مسئولین و مربیان این ناحیه صورت گرفت.

محمد صبور و یاسین نصیری، مربیان مجرب استانی سازمان دانش‌آموزی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌‌وگو با پانا بیان کردند: «همایش یاوران انقلاب که هرساله در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود به حالت نمادین گوشه‌ای از فعالیت‌های اعضای سازمان دانش‌آموزی را پس از سال‌ها تمرین به نمایش می‌گذارد. مهارت‌های آموزشی در سازمان دانش‌آموزی همان مهارت‌های ضروری زندگی است.»

نصیری با تاکید بر ضرورت حضور مربیان سازمان دانش‌آموزی در کنار دانش‌آموزان ‌در چنین مراسمی تصریح کرد: «حضور مربیان سازمان دانش‌آموزی موجب ایجاد شور و نشاط هرچه بیشتر و انتقال حس همدلی و همراهی از جانب این مربیان به دانش‌آموزان می‌شود.»

در ادامه بقیه مصاحبه دانش‌آموز خبرنگار پانا را مشاهده خواهیم کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: حنانه کربلایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار