دانش‌آموزان شهرکاج درگفت‌وگو با پانا:

یوم‌الله ۲۲ بهمن همه می‌آییم

کاج (پانا) - دانش‌آموزان شهرکاج در گفت‌وگو با پانا عنوان کردند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد تا جلوه اقتدار کشور اسلامی ایران را به همه جهانیان نشان دهند.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
یوم‌الله ۲۲ بهمن همه می‌آییم

شاهین زکی‌زاده، یکی از دانش‌آموزان متوسطه دوم شهرکاج گفت: ۲۲ بهمن ماه روزی بود که ملت ایران راه و مسیر خود را شناخت که باید در چه خطی حرکت کند تا از مشکلاتی که در دوران پهلوی ایجاد شده بود و این میزان وابستگی به بیگانه رهایی یابد و این امر جز با پیروزی انقلاب اسلامی میسر نبود.

وی افزود: من امسال هم مانند سال‌های قبل در راهپیمایی بزرگ ملت ایران، راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنم تا نشان دهم ما مردم ایران زمین همچنان پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و تا جان در بدن داریم به آرمان‌هایی که امام خمینی(ره)آن هارا بنیان گذاشت پشت نخواهیم کرد.

مازیار باقری، یکی دیگر از دانش‌آموزان متوسطه اول شهرکاج اظهار کرد:انقلاب اسلامی به ملت ایران نشان داد که اگر بخواهند و هر لحظه اراده کنند، پیروزی نزدیک است و این امر چیزی بود که با ایجاد روحیه خودباوری در مردم توسط امام راحل اتفاق افتاد و ما همواره باید این روز را به عنوان حماسه سازی ملت ایران به یادآوریم و بدانیم که اگر انقلاب اسلامی نبود اکنون ایران این اقتدار را در منطقه و جهان نداشت.

وی در ادامه در رابطه با دلیل خود برای شرکت در راهپیمایی خاطرنشان کرد: من در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت میکنم چون میخوام به دشمنان انقلاب و اسلام نشان دهم که راه امام تا ابد ادامه دارد و سرانجام روزی خواهد رسید که انقلاب اسلامی به سراسر جهان سرایت خواهد کرد و نظم نوین اسلامی جدیدی در سراسر جهان حاکم خواهد کرد و این نظم غربی_آمریکایی را برهم خواهد زد و عدالت را در جهان برقرار خواهد کرد.

وی افزود: من به همراه خانواده و دوستان و همشهریانم حتما در راهپیمایی شرکت می‌کنیم تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی و حاج قاسم عزیز تجدید بیعت کنیم و به کوری چشم دشمنان اقتدار بیشتر ایران اسلامی را به رخ آنان بکشیم به طوری که آن‌ها بدانند هرگاه دست از پا خطا کنند ما در نزدیک آن‌ها هستیم.

گفتنی است مسیر راهپیمایی در شهرکاج از میدان نماز شروع و به گلزار شهدا این شهر ختم خواهد شد.

خبرنگار:مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار