مشارکت سازمان نوسازی با وزارت آموزش و پرورش در دومین رویداد ملی روایت پیشرفت؛

پرداخت ۵ درصد از محل عوارض شهرداری به آموزش و پرورش یک تکلیف قانونی است

استقبال گروه سرود دانش‌آموزی از وزیر کشور در غرفه وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - دومین نمایشگاه رویداد ملی روایت پیشرفت، با همت سازمان نوسازی مدارس کشور در برپایی غرفه وزارت آموزش و پرورش در مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۵ درصد از محل عوارض شهرداری به آموزش و پرورش یک تکلیف قانونی است

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ دومین رویداد ملی نمایشگاه روایت پیشرفت و تبیین خدمات ۳۰ ماهه دولت مردمی سیزدهم، با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در مشهد مقدس شروع به فعالیت کرد.

وزیر کشور در بازدید از غرفه وزارت آموزش و پرورش که با استقبال گروه سرود دانش‌آموزان همراه شد، در جریان دستاوردهای دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفت.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نظارت وزارت کشور بر عملکرد شهرداری‌ها درخصوص پرداخت سهم آموزش و پرورش از محل عوارض، گفت: پرداخت ۵ درصد از محل عوارض شهرداری به آموزش و پرورش یک تکلیف قانونی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نیز درباره برگزاری این رویداد، بیان کرد: نخستین رویداد ملی پیشرفت در قم برگزار شد و دهه فجر امسال دومین دوره آن را در مشهد از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه خواهیم داشت.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه امیدآفرینی است تا مردم و اقشار مختلف بدانند دولت مردمی سیزدهم در دو سال گذشته چه دستاوردها و پیشرفت‌هایی داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی نیز در بازدید از غرفه وزارت آموزش و پرورش دستاوردهای دولت به ویژه در بخش تعلیم و تربیت را امید بخش خواند و گفت: باید این خدمات به اطلاع مردم و اقشار مختلف رسانده شود و در جریان امور قرار گیرند.

در این نمایشگاه ۱۰ وزارتخانه و سازمان انرژی اتمی و همچنین اندیشکده های مختلف حضور دارند و به نوعی دستاوردهای دولت را در قالب‌های مختلف روایت می‌کنند.

وزارت آموزش و پرورش نیز با همت سازمان نوسازی مدارس کشور، در قالب نمونه آخرین فناوری ساخت فضاهای آموزشی، تجهیزات هنرستانی و آموزشی، ابتکارات و دست سازه‌های دانش‌آموزی، نشریات، ارائه شاخص‌های آماری در حوزه مدرسه‌سازی، محتواهای آموزشی و کلیپ و نماهنگ دستاوردهای خود را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه تا ۲۱ بهمن ماه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در جوار حرم مطهر امام رضا(ع)، باب‌الجواد(ع)، محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی دایر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار