برگزاری بیست و چهارمین کارسوق ملی ریاضی مهرگان

تهران (پانا) - بیست و چهارمین کارسوق ملی ریاضی مهرگان ویژه دانش‌آموزان دوره اول مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و چهارمین کارسوق ملی ریاضی مهرگان

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، ریاضی به‌عنوان یکی از علوم پایه و مهم دوره‌های تحصیلی نقش بسزایی در آینده تحصیلی و شغلی هر فرد دارد.

نگاه آموزشی خاص به این درس در طول سالیان متمادی، باعث ایجاد یک حس ناخوشایند در بین دانش‌آموزان شده است و این خود بر اثرپذیری افراد از این درس مهم و ارتقای توانمندی تخصصی آن‌ها اثر نامطلوبی می‌گذارد. چراکه علم ریاضی زیربنای بسیاری از رشته‌های دانشگاهی و علوم روز دنیاست. لذا در راستای تغییر نگاه به دانش ریاضی و جایگاه فعلی آن در مدارس و با هدف اجرایی‌سازی راهکارهای ۷-۵ و ۶-۶ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کارسوق ریاضی مهرگان برای اجرا در مدارس استعدادهای درخشان کشور طراحی و اجرا می‌شود.

این کارسوق یک دوره آموزشی و پژوهشی کارگاه‌محور است که از سال ۱۳۷۹ با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مباحث جذاب و زیبای ریاضیات، به شکل متفاوت و به دور از اضطراب‌های آزمون و نمره‌دهی و روش‌های معمول است.

۲۰ بهمن ۱۴۰۲ : جلسه آشنایی با کارسوق

۲۰ تا ۳۰ بهمن : مهلت ثبت‌نام

۱۰ اسفند :آزمون ورودی مرحله اول (غیرحضوری)

۳۰ فروردین ۱۴۰۳ : آزمون ورودی مرحله دوم(حضوری)

۱۰ تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ : مرحله نهایی به صورت حضوری در اصفهان

سایت اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام کارسوق ریاضی مهرگان mehregan.sampad.gov.ir

کانال اطلاع‌رسانی کارسوق ریاضی مهرگان ویژه دانش‌آموزان، اولیا ، مدیران و کلیه همکاران آموزشی و پژوهشی و علاقه مندان ریاضیات

ایتا https://eitaa.com/karsooghmehregan

بله https://ble.ir/karsooghmehregan

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار