معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

حضور دانش‌آموزخبرنگاران پانا در جشن ملی «روایتِ قهرمانِ امید»/ فیلم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از حضور دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران در جشن ملی روایت پیشرفت با عنوان «روایتِ قهرمانِ امید» که با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی، در سالن اجلاس سران برگزار شد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزخبرنگاران پانا در جشن ملی «روایتِ قهرمانِ امید»/ فیلم

سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در تشریح این خبر به پانا گفت: کاشتن بذر امید و نهال «ما می‌توانیم» و «ما توانستیم» در سایه روایت پیشرفت‌های انقلاب اسلامی رقم می‌خورد. دستاوردهایی که به همت جوانان انقلاب اسلامی رقم خورده است. در همین راستا جشن فجر انقلاب اسلامی، جشن روایت فتح الفتوح‌های انقلاب اسلامی در سالن اجلاس ملی با عنوان «روایت قهرمانِ امید»، با حضور ریاست محترم جمهور در دهه فجر برگزار شد و تعداد ۱۲۳ نفر از دانش‌آموزان خبرنگار پانا شهرستان‌های استان‌تهران موفق به حضور در این جشن ملی شدند.

وی افزود: اردوهای روایت پیشرفت، نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا می‌کند. این آشنایی و معرفی فتح الفتوح‌ها می‌تواند در قالب اردوهای روایت پیشرفت باشد که ما باید زمینه معرفت افزایی دانش‌آموزان را از پیشرفت‌های کشور و انقلاب اسلامی بیشتر کند.

دهنوی دانش‌آموز خبرنگاران پانا را کنش گران فعال اجتماعی و راویان اثرگذار برای بیان خلاقانه دستاوردها به نسل جوان و نوجوان کشور خواند و تصریح کرد: دانش‌آموز خبرنگاران پانا به عنوان اصحاب رسانه و راویان پیشرفت، نمایندگان خوبی برای بیان دستاوردها طبق سند ملی روایت پیشرفت هستند؛ این روایتگری‌ها با هدف حفظ و اشاعه هویت ملی نوجوانان و جوانان کشور، گفتمان سازی تولید ادبیات و جریان سازی عمومی از روایت پیشرفت کشور به منظور تقویت روحیه خودباوری و امید در نسل جوان، معرفی پیشرفت ها و دستاوردها، شناخت چهره های شاخص و پیشگام در عرصه پیشرفت، آموزش و تربیت راویان پیشرفت و تولید محتوای رسانه ای اثرگذار برای بیان خلاقانه دستاوردها به نسل جوان و نوجوان کشور، ارائه و خلق می‌شود.

شایان ذکر است؛ اجلاس و مراسم اهدای نخستین جایزه ملی روایت پیشرفت با عنوان «روایتِ قهرمانِ امید» صبح دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ با حضور آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از راویان این اجلاس، روایت پیشرفت صنعت و فولاد را تشریح کرد.

در ادامه کلیپی از دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان شهریار که حس و حال خود را از حضور در این اردو روایت می‌کنند، ارائه می‌شود:

دانش‌آموز خبرنگار : پریسان حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار