معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد:

۱۲ چمن مصنوعی در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری رسید

یاسوج (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد که ۱۲ چمن مصنوعی در دهه فجر امسال در این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۲ چمن مصنوعی در دهه فجر امسال  افتتاح و به بهره‌برداری رسید

فرشید کرمی با تبریک دهه عزت‌آفرین و پرفروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: 5 چمن مصنوعی در مدارس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و چرام به نمایندگی از دیگر پروژه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همزمان در شهرستان‌های مارگون، بهمئی، گچساران و منطقه چاروسا نیز 7 چمن مصنوعی دیگر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کرمی با بیان اینکه این پروژه‌ها به‌صورت مشارکتی انجام می‌گیرد، گفت: 36 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این چمن‌های مصنوعی هزینه شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه اظهار کرد: فضای مناسب ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد از ابتدای انقلاب تاکنون تنها ۳۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع بوده که طی یک سال اخیر بیش از یک و نیم برابر رشد داشته است.

کرمی تصریح کرد: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی مدارس، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان به ۱۱۱ هزار مترمربع رسیده است.

وی، یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم برای توسعه ورزش دانش‌آموزی را اجرای طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: در این خصوص در سال گذشته ۶۰ طرح، سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بود که 100 درصد اجرا شد و در سال جاری نیز 61 پروژه در قالب ۴۳ چمن مصنوعی و کف‌پوش سالن‌های ورزشی اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار