مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد:

دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی است

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت دهه فجر، یادآور روز رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دهه  فجر یادآور رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی است

حسنعلی عزت‌خواه در آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر که با حضور جمعی از مسئولان در مجتمع شبانه‌روزی دخترانه عشایر حضرت فاطمه زهرا(س) یاسوج برگزار شد، افزود: ملت ایران 45 سال پیش برای دستیابی به استقلال، آزادی و رها شدن از زیر بار استبداد و خودکامگی رژیم شاهنشاهی و استعمار خارجی، حماسه‌ای بزرگ و جاودان آفریدند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

عزت‌خواه، دهه مبارک فجر را یادآور روز رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی به برکت رهبری حضرت امام خمینی(ره) خواند و گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت، سرافرازی ملت ایران، در هم شکستن ابهت شرق و غرب و اثبات ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های پوشالی و ظالم جهان بود.

وی انقلاب اسلامی را مرهون رشادت‌ها، رهبری‌های امام عزیز و شهدایی دانست که درخت تناور انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و افزود: شهدا با نثار خون خود برای ملت ایران اسلامی، عزت، اقتدار، پیشرفت و امنیت مثال‌زدنی را به ارمغان آوردند.

عزت‌خواه با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا از صدر اسلام تاکنون از جمله شهید هدایت‌الله طیب، اظهار کرد: شهید طیب، دانشجویی بود که در فلوریدای آمریکا مشغول به تحصیل بوده که دفاع از وطن، خاک و ناموس این مرز و بوم را بر تحصیل در آمریکا ترجیح داد و با لبیک گفتن به امام راحل، راهی جبهه‌های جنگ شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به آغاز ساخت پل شهید طیب واقع در روستای موگر در دور اول سفر استانی آیت‌الله رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت جاده و پل در این منطقه با تلاش دولت سیزدهم و استاندار خدوم و زحمتکش استان اکنون به اتمام رسیده و شمارش معکوس برای پایان دادن به ۴۱ سال انتظار برای تحقق وصیت این شهید والامقام آغاز شده و در دهه مبارک فجر امسال با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان نیز اظهار کرد: بازگویی خدمات نظام به مردم و ارائه گزارش‌ از دستاوردها و برکات نظام در دهه فجر، نمونه‌ای از جهاد تبیین و عین عبادت است.

علی رحیمی، دهه فجر را زمان ثمردهی درخت تنومند انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و انتشار این ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

در پایان این مراسم از ۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده لیگ علمی این مجتمع با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار