مبارزه در جنگ نرم از مهمترین رسالت‌های یک خبرنگار است

مشهد (پانا) - رزمنده فرهنگی در حضور خبرنگاران اعزامی به مناطق جنوب گفت امروزه یکی از مهمترین رسالت شما خبرنگاران، مبارزه در جبهه جنگ نرم است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه در جنگ نرم از مهمترین رسالت‌های یک خبرنگار است

رحیم کفشدار طوسی در حضور خبرنگاران اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: جبهه، یک دانشگاه بزرگ تخصصی شهادت، شهامت، رشادت، فضیلت، محبت، ایثار و فداکاری است که هر کدام از این‌ها نیاز به یک پایان‌نامه دارد.

کفشدار طوسی افزود: دانشگاه‌های ما اغلب شبیه ترجمه‌شده نسخه دانشگاه‌های غربی‌ها است که الان خون مردم غزه به دست آنان می‌ریزد و به اسم حقوق بشر نه اینکه تاییدکننده اقدامات خود باشند بلکه می‌گویند زودتر باید محو شوند.

وی تصریح کرد: اگر دانشگاهی می‌خواهید مانند دانشگاه اسلام، دانشگاه قرآن مرکز اسلام را انتخاب کنید. کسانی که غیورانه و حق‌طلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل مبارزه کردند مانند همت شهید و خیلی از یاران و علمداران امام خمینی(ره) باید شما دانش‌آموزان مخاطب خاص این مناطق باشید و با خون و خاک این شهدا محشور شوید که جاودانه و خدایی شدند.

رزمنده فرهنگی گفت: برای بزرگترین درس دانشگاه مردان تاریخ، امیدوارم دختران ما با نجابت، حیا و با حفظ حرمت‌های محرم و نامحرم بتوانند درس‌های زیادی از این دانشگاه منحصربه‌فرد فرا گیرند.

وی با بیان اینکه تک‌تک شما به عنوان یک خبرنگار رسالت‌هایی دارید که در فضای مجازی می‌توانید بهترین باشید، خاطرنشان کرد: اگر امروز یک خبرنگار در این جبهه حضور دارد، فردا شما تک‌به‌تک باید خبرنگار این جبهه باشید.

رزمنده فرهنگی افزود: امروز کربلای دنیا، غزه است و پیروزی غزه و نابودی اسرائیل و کفر و شرک از مهمترین رسالت انقلابیون است.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: در دنیای امروز تا می‌توانید درس بخوانید و همه شما باید افسران ارشد جبهه فرهنگی جنگ نرم و مطیع امر ولی زمان خود باشید.

دانش‌آموز خبرنگار: ستایش شگرفیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار