صندلی داغ نیمکت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی

چراغ سبز اوسمار به آقای گل لیگ تایلند؛ جایگزین سرلک نامشخص است

تهران (پانا) - کادر فنی و مدیریت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و سوم، "عیسی‌ آل‌کثیر"، "عبدالکریم حسن مدافع سابق تیم ملی قطر و مرد سال آسیا در سال ٢٠١٨"، را به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
صندلی داغ نیمکت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی

پرسپولیسی‌ها، این روزها سایه سرمربی خارجی‌ای را روی نیمکت مربیان خود تجربه می‌کنند که اوسمار ویرا، دستیار برزیلی یحیی گل محمدی مربی سابق سرخ‌پوشان تهرانی بوده است.

پرسپولیس، این روزها برای حضوری مقتدرانه در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم فوتبال کشور، با سپری کردن اردوی امارات آماده می‌شود. نگاهی اجمالی به خریدهای پرسپولیسی‌ها در فصل نقد و انتقالات نیم فصل دوم این رقابت‌ها می‌اندازیم.

"عیسی‌ آل‌کثیر"، "عبدالکریم حسن مدافع سابق تیم ملی قطر و مرد سال آسیا در سال ٢٠١٨" به عنوان خرید خارجی این تیم به اردوگاه سرخ‌پوشان تهرانی پیوستند.

از طرفی پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالاتف با یک چالش بزرگ و آن جدایی میلاد سرلک به دلیل خدمت سربازی مواجه شدند. مدیریت باشگاه و کادر فنی برای پر کردن این خلاء در ترکیب پرسپولیس تهران، دنبال جذب محمدخدابنده‌لو در پست هافبک دفاعی هستند.

خط حمله پرسپولیس، با وجود حضور شهاب زاهدی، هنوز در حد و اندازه تیم پرسپولیس نیست و تا کنون در رقابت‌های لیگ بیست و سوم فوتبال کشور، زهردار ظاهر نشده است. به همین دلیل و برای سرعت دهی به نوک پیکان حمله این تیم، اوسمار دنبال جذب یک بازیکن خارجی در این پست است.

"ویلن موتا"، آقای گل لیگ تایلند گزینه اصلی این باشگاه برای تقویت نوک حمله سرخ‌پوشان تهرانی است. را به باشگاه معرفی کرده است. این مهاجم برزیلی نیز به توافقات خوبی با باشگاه دست پیدا کرده و اگر مشکلی رخ ندهد این مهاجم نیز به پرسپولیس خواهد پیوست.

طبق اخباری که از باشگاه پرسپولیس می‌رسد، این بازیکن برزیلی به توافقات اولیه خوبی با مدیریت باشگاه رسیده و در آستانه پیوستن به اردوگاه پرسپولیسی‌هاست.

باشگاه پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، تمایل زیادی هم به جذب بشار رسن هافبک تیم ملی عراق و باشگاه القطر نیز دارد. نبیل باهویی، دیگر بازیکن خارجی پرسپولیس در ابتدای فصل، تجربه خوبی نبود و این بازیکن نتوانست در پرسپولیس جواب دهد و در آستانه خروج از اردوگاه سرخ‌پوشان تهرانی قرار دارد.

از طرفی هم، باشگاه مس رفسنجان به پرسپولیس پیشنهاد معاوضه محمد خدابنده‌لو با وحدت هنانوف به اضافه ۱۰ میلیارد تومان را داد، سرمربی برزیلی سرخپوشان با این نوع انتقال مخالفت کرده است. اوسمار تأکید کرده که هنانوف بازیکن چندپسته و مهمی برای تیمش به حساب می‌آید و دوست دارد، در نیم‌فصل دوم هم این بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس، را هم در اختیار داشته باشد.

به بهانه نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم فوتبال کشور با ناصر ابراهیمی مربی سال‌های دور پرسپولیس به گفت‌وگو نشستیم، ابراهیمی در آغاز با تأکید براینکه پرسپولیس از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است، اظهار کرد: «پرسپولیس در یکی دو دیدار آخر نیم فصل اول، لغزش‌هایی داشت که این تیم را از صدرنشینی دور کرد، هر چند به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند.»

مربی اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «یحیی گل محمدی در فصل‌های اخیر، عناوین خوبی همراه با رکودزنی‌هایی همراه با پرسپولیس ثبت کرد، جا دارد به این پرسپولیسی خدا قوت بگوییم.»

ابراهیمی تأکید کرد: «بعد از رفتن یحیی، حواشی‌های زیادی را در بحث نیمکت پرسپولیس شاهد بودیم، کش و قوس‌هایی را در بحث بازگشت دوباره برانکو به پرسپولیس شاهد بودیم که در نهایت اوسمار به عنوان سرمربی این تیم بزرگ معرفی شد.»

مربی سال‌های دور پرسپولیس بیان کرد: «شاید اوسمار بهترین گزینه برای نیمکت پرسپولیس نباشد، ولی باید دید این اقدام مدیریت و هیئت مدیره باشگاه، چه تأثیری در عملکرد پرسپولیس در نتیم فصل دوم لیگ بیست و سوم دارد.

ابراهیمی با اشاره به خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، اضافه کرد: «از الآن نمی‌توان در این مورد نظر دارد، زیرا بیازیکنان خارجی به استثنای چند بازیکن در ادوار گذشته، عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشتند.»

مربی سال‌های دور پرسپولیس اظهار داشت: « امیدواریم شاهد قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم باشم، تا دل هوادارن که سرمایه‌های اصلی باشگاه و فوتبال کشور هستند، شاد شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار